Gjest balansekunstneren Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 jeg blir deprimert av slike endringer. Finnes det noen umiddelbar hjelp for meg, eller må jeg bare ta tiden til hjelp? 0 Siter
Gjest bipolarII jeg...visst Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Synes Dols nye sider var veldig mye bedre enn den forrige varianten jeg:) (Men aller best likte jeg den utgaven som var før den forrige igjen) Endringer er vel noe vi som mennesker må innfinne oss med, tror jeg. Skjer forandringer stadig vekk i arbeidsliv, studiesektor, skoleverk, teknologi.... og t.o.m her på DOL. Hilsen 0 Siter
cathlin Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Gå deg en rask tur. Når du kommer hjem kan du se hvem som blir den 3. semifinalisten i farmen på tv2. Eventulet kan du ringe en venn. Hvis du ikke har venner, hør på Bride over troubled water med Simon and Garfunkel. Lykke til! 0 Siter
Gjest pigini Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Hei, tror nok du blir nødt til å "smøre deg meg tålmodighet" jeg. Tror ikke det er noen depresjonspiller som virker på dette heller . Kanskje det hjelper å gå en tur og så ikke være inne på dol så mye de nærmeste dagene når de holder på å forandre disse sidene. Skal se dette blir bra når det blir ferdig! 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Synes Dols nye sider var veldig mye bedre enn den forrige varianten jeg:) (Men aller best likte jeg den utgaven som var før den forrige igjen) Endringer er vel noe vi som mennesker må innfinne oss med, tror jeg. Skjer forandringer stadig vekk i arbeidsliv, studiesektor, skoleverk, teknologi.... og t.o.m her på DOL. Hilsen Dette kan du ikke mene! Designmessig så ser det renerere og mer tidsriktig ut. Men hva med funksjonaliteten? Hvor er min side og svar til meg? Hvor er den praktiske farvekodingen av leste og ikke leste tråder og hvor er trålisten? Trålisten var super slik den var. Det eneste de burde gjort var å bytte om på rekkefølegen slik at de nyeinnleggene kom nederst og de gamle øverst. Nei dette var ingen forbedring spør du meg! 0 Siter
Gjest Magna Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Synes Dols nye sider var veldig mye bedre enn den forrige varianten jeg:) (Men aller best likte jeg den utgaven som var før den forrige igjen) Endringer er vel noe vi som mennesker må innfinne oss med, tror jeg. Skjer forandringer stadig vekk i arbeidsliv, studiesektor, skoleverk, teknologi.... og t.o.m her på DOL. Hilsen Enig. Dette var ikke rare greiene. Nå tror jeg jeg aldri vil være her mer. Noe så stusselig. 0 Siter
duffen Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 HVOFOR var/er det nødvendig å forandre?? Vi er jo litt vanedyr ,vi mennesker.Ikke minst vi som sliter og kjemper i hverdagen. Vi trenger det som er forutsigbrt.... 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Dette kan du ikke mene! Designmessig så ser det renerere og mer tidsriktig ut. Men hva med funksjonaliteten? Hvor er min side og svar til meg? Hvor er den praktiske farvekodingen av leste og ikke leste tråder og hvor er trålisten? Trålisten var super slik den var. Det eneste de burde gjort var å bytte om på rekkefølegen slik at de nyeinnleggene kom nederst og de gamle øverst. Nei dette var ingen forbedring spør du meg! Enig! Foreløpig er dette ingen forbedring, og da ser jeg ikke poenget med å forandre. Men vi får vel gi det litt tid, de er vel ikke ferdige enda 0 Siter
Gjest sm29 Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Enig! Foreløpig er dette ingen forbedring, og da ser jeg ikke poenget med å forandre. Men vi får vel gi det litt tid, de er vel ikke ferdige enda dette kan vi klare dere;) Det er glemt om en uke 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Enig! Foreløpig er dette ingen forbedring, og da ser jeg ikke poenget med å forandre. Men vi får vel gi det litt tid, de er vel ikke ferdige enda Hvis utviklingen ikke er ferdig ennå, burde det heller ikke vært tatt i bruk! Og hvilken fargeblind tullig er det som har valgt denne jævlige gule bakgrunnsfargen? 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Synes Dols nye sider var veldig mye bedre enn den forrige varianten jeg:) (Men aller best likte jeg den utgaven som var før den forrige igjen) Endringer er vel noe vi som mennesker må innfinne oss med, tror jeg. Skjer forandringer stadig vekk i arbeidsliv, studiesektor, skoleverk, teknologi.... og t.o.m her på DOL. Hilsen Jeg mener bestemt at dette ikke handler om forandringer...Jeg kan godt forholde meg til forandringer...dette er ett makkverk både estetisk og funksjonelt!!! Dette e rbare tull!!!! 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 ...kanskje bør du vurdere å bruke tiden mer på meditasjon... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.