Gå til innhold

Hva mener Webmaster er bra med dette nye oppsett

Anbefalte innlegg

..og se der, jeg fikk ikke skrevet setningen fullt ut.

Hva mener dere er så himla bra med dette oppsettet? Forum er mye mindre enn før, var det virkleig meningen?

Vær så vennlig å fortelle meg hva jeg skal være happy over med nye DOL, for jeg kan ikke se det selv.

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Jeg har nå forflyttet meg til jobb og sitter foran en 23-tommers skjerm.

Da er plutselig ikke teksten ekstremt liten lenger.

Jeg lurer litt på om webbisfolka ikke har huer nok til å forstå at de fleste ikke sitter med storskjermer av denne typen foran seg, men laptopper og mindre skjermer, mens de selv sitter og rister på hue foran sine 25-tommers skjermer i dette øyeblikk, uten å fatte og begripe hva vi snakker om når vi klager over liten tekst, jævla liten plass og liten trådliste.

Folk som op ramme alvor velger denne fargen, og som ikke innser at alt er mindre brukervennlig i dag enn i går, er troendes til litt av hvert.

Jeg har nå forflyttet meg til jobb og sitter foran en 23-tommers skjerm.

Da er plutselig ikke teksten ekstremt liten lenger.

Jeg lurer litt på om webbisfolka ikke har huer nok til å forstå at de fleste ikke sitter med storskjermer av denne typen foran seg, men laptopper og mindre skjermer, mens de selv sitter og rister på hue foran sine 25-tommers skjermer i dette øyeblikk, uten å fatte og begripe hva vi snakker om når vi klager over liten tekst, jævla liten plass og liten trådliste.

Folk som op ramme alvor velger denne fargen, og som ikke innser at alt er mindre brukervennlig i dag enn i går, er troendes til litt av hvert.

Jeg har 19 tommer skjerm, og jeg syntes også det var rart det var så mange som reagerte på skriften her. Jeg liker ikke dette nye oppsettet, men skriften er helt grei. Men de må bare fjerne den forferdelige fargen altså. Vi kommer til og bli syke alle mann. Det er ikke en helsemessig god farge. Og det må bli større forskjell på fargene på lest og ikke lest. Men 100 nyeste kommer vel etterhvert håper jeg. Nå må jeg gå og legge meg, og sier dermed takk til webmaster for at det ble veldig mye enklere i kveld, etter bare en halvtimes tid foran denne gulfargen deres.

ShitDiddelyDo

Jeg har 19 tommer skjerm, og jeg syntes også det var rart det var så mange som reagerte på skriften her. Jeg liker ikke dette nye oppsettet, men skriften er helt grei. Men de må bare fjerne den forferdelige fargen altså. Vi kommer til og bli syke alle mann. Det er ikke en helsemessig god farge. Og det må bli større forskjell på fargene på lest og ikke lest. Men 100 nyeste kommer vel etterhvert håper jeg. Nå må jeg gå og legge meg, og sier dermed takk til webmaster for at det ble veldig mye enklere i kveld, etter bare en halvtimes tid foran denne gulfargen deres.

Det kan være en bevisst strategi for å gjøre oss syke alle mann, og dermed fylle opp legeforaene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...