pekkaline Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 *Prikk foran hovedinnlegg som blir rød ved fagsvar. Fordi: Det blir mye ryddigere. Bytt ut gulfargen. Fordi: Jeg og flere får hodepine. (mangler dere innlegg på det forumet kanskje? ) Jeg savner en oppdateringsknapp over siste nye. Fordi: Den boksen er baare i veien, og lite funksjonell. Eller dere kan sette den helt til høyre i skjermen for å fylle ut det hvite feltet. Mine svar. Fordi: Det er kjekt å se om noen svarer i egen rubrikk. Knapp for "eldre innlegg". Fordi:Den er super å bruke dersom man vil finne ut mer om temaet man diskuterte/snakket om. Skriften i skrivefeltet kunne vært større. Fordi: Øyene mine blir fortere slitne? Positivt : Veldig fint helseleksikon! Veldig fint å kunne se at forumet står bak siste innlegg. Fordi: Jeg slipper å rote meg inn i forum jeg "tror" er åpent-forum, det kan bli ubehagelig å være forhastet i et svar. Og positivt at dere jobber mot forbedringene vi ønsker. Men jeg må si -jeg savner gode gamle dol. Punktum 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270425-ok-her-er-mine-%C3%B8nsker-webm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 For oppdatering av siste 25 er det bare å bruke tasten F5. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270425-ok-her-er-mine-%C3%B8nsker-webm/#findComment-2191676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Redaktør/daglig leder Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Takk for konstruktiv tilbakemelding (det gjelder selvsagt flere av innleggene her, men vi kan ikke svare på alle, som sagt). "*Prikk foran hovedinnlegg som blir rød ved fagsvar. Fordi: Det blir mye ryddigere." Jepp, det kommer. Om ikke prikk så i alle fall en tydelig markering. "Bytt ut gulfargen. Fordi: Jeg og flere får hodepine. (mangler dere innlegg på det forumet kanskje? )" Hehe... det med gulfargen vil vi se på, men lover noe før vi får litt mer erfaring. Kanskje kan vi lysne litt og ev. fjerne skraveringen. Siden du absolutt ikke er alene om din hodepine, skal du se vi bøyer oss litt. Vi er jo et helsenettsted. "Jeg savner en oppdateringsknapp over siste nye. Fordi: Den boksen er baare i veien, og lite funksjonell. Eller dere kan sette den helt til høyre i skjermen for å fylle ut det hvite feltet." God ide... det med en oppdateringsknapp, altså. Det andre hadde også vært en god ide, hadde det ikke vært for at det hvite feltet egentlig skal ha en annonse. Dette er en feil bare i IE 6.0, som "tilfeldigvis" 69 % av dere bruker. En skikkelig tabbe, med andre ord... som vi selvsagt skal rette. "Siste innlegg" blir utvidet til 50 eller 100 fra nåværende 25. "Mine svar. Fordi: Det er kjekt å se om noen svarer i egen rubrikk." "Mine svar" kommer snart. Det samme gjør "Min side" med de gamle facilitetene. Etter hvert vil vi bygge ut denne siden med flere funksjoner, men det kommer senere. "Knapp for "eldre innlegg". Fordi:Den er super å bruke dersom man vil finne ut mer om temaet man diskuterte/snakket om." Den er da der, og heter "Forrige side" (ved siden av "Vis alle"). Eller misforstår jeg deg? "Skriften i skrivefeltet kunne vært større. Fordi: Øyene mine blir fortere slitne? :)" Det kan det godt være vi gjør noe med... "Positivt : Veldig fint helseleksikon!" Takk (sukk... det gjorde godt!) "Veldig fint å kunne se at forumet står bak siste innlegg. Fordi: Jeg slipper å rote meg inn i forum jeg "tror" er åpent-forum, det kan bli ubehagelig å være forhastet i et svar." Takk, igjen (oooh, i like it!) "Og positivt at dere jobber mot forbedringene vi ønsker. Men jeg må si -jeg savner gode gamle dol. Punktum :)" Neida ) eller: Det varer nok ikke så lenge (håper jeg, da..) Gi oss et døgn til det mest kritsike er på plass, pliiis! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270425-ok-her-er-mine-%C3%B8nsker-webm/#findComment-2191709 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Takk for konstruktiv tilbakemelding (det gjelder selvsagt flere av innleggene her, men vi kan ikke svare på alle, som sagt). "*Prikk foran hovedinnlegg som blir rød ved fagsvar. Fordi: Det blir mye ryddigere." Jepp, det kommer. Om ikke prikk så i alle fall en tydelig markering. "Bytt ut gulfargen. Fordi: Jeg og flere får hodepine. (mangler dere innlegg på det forumet kanskje? )" Hehe... det med gulfargen vil vi se på, men lover noe før vi får litt mer erfaring. Kanskje kan vi lysne litt og ev. fjerne skraveringen. Siden du absolutt ikke er alene om din hodepine, skal du se vi bøyer oss litt. Vi er jo et helsenettsted. "Jeg savner en oppdateringsknapp over siste nye. Fordi: Den boksen er baare i veien, og lite funksjonell. Eller dere kan sette den helt til høyre i skjermen for å fylle ut det hvite feltet." God ide... det med en oppdateringsknapp, altså. Det andre hadde også vært en god ide, hadde det ikke vært for at det hvite feltet egentlig skal ha en annonse. Dette er en feil bare i IE 6.0, som "tilfeldigvis" 69 % av dere bruker. En skikkelig tabbe, med andre ord... som vi selvsagt skal rette. "Siste innlegg" blir utvidet til 50 eller 100 fra nåværende 25. "Mine svar. Fordi: Det er kjekt å se om noen svarer i egen rubrikk." "Mine svar" kommer snart. Det samme gjør "Min side" med de gamle facilitetene. Etter hvert vil vi bygge ut denne siden med flere funksjoner, men det kommer senere. "Knapp for "eldre innlegg". Fordi:Den er super å bruke dersom man vil finne ut mer om temaet man diskuterte/snakket om." Den er da der, og heter "Forrige side" (ved siden av "Vis alle"). Eller misforstår jeg deg? "Skriften i skrivefeltet kunne vært større. Fordi: Øyene mine blir fortere slitne? :)" Det kan det godt være vi gjør noe med... "Positivt : Veldig fint helseleksikon!" Takk (sukk... det gjorde godt!) "Veldig fint å kunne se at forumet står bak siste innlegg. Fordi: Jeg slipper å rote meg inn i forum jeg "tror" er åpent-forum, det kan bli ubehagelig å være forhastet i et svar." Takk, igjen (oooh, i like it!) "Og positivt at dere jobber mot forbedringene vi ønsker. Men jeg må si -jeg savner gode gamle dol. Punktum :)" Neida ) eller: Det varer nok ikke så lenge (håper jeg, da..) Gi oss et døgn til det mest kritsike er på plass, pliiis! flott tilbakemelding, selv om dette innlegget ikke anngår meg, måtte bare svare:) er iallfall mye mer fornøyd nå enn jeg var tidligere, godt og høre dere tar ønskene fra brukerne opp til vurdering:) og det meste av de gamle funksjonene ser jo ut til og være på gang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270425-ok-her-er-mine-%C3%B8nsker-webm/#findComment-2191716 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Takk for konstruktiv tilbakemelding (det gjelder selvsagt flere av innleggene her, men vi kan ikke svare på alle, som sagt). "*Prikk foran hovedinnlegg som blir rød ved fagsvar. Fordi: Det blir mye ryddigere." Jepp, det kommer. Om ikke prikk så i alle fall en tydelig markering. "Bytt ut gulfargen. Fordi: Jeg og flere får hodepine. (mangler dere innlegg på det forumet kanskje? )" Hehe... det med gulfargen vil vi se på, men lover noe før vi får litt mer erfaring. Kanskje kan vi lysne litt og ev. fjerne skraveringen. Siden du absolutt ikke er alene om din hodepine, skal du se vi bøyer oss litt. Vi er jo et helsenettsted. "Jeg savner en oppdateringsknapp over siste nye. Fordi: Den boksen er baare i veien, og lite funksjonell. Eller dere kan sette den helt til høyre i skjermen for å fylle ut det hvite feltet." God ide... det med en oppdateringsknapp, altså. Det andre hadde også vært en god ide, hadde det ikke vært for at det hvite feltet egentlig skal ha en annonse. Dette er en feil bare i IE 6.0, som "tilfeldigvis" 69 % av dere bruker. En skikkelig tabbe, med andre ord... som vi selvsagt skal rette. "Siste innlegg" blir utvidet til 50 eller 100 fra nåværende 25. "Mine svar. Fordi: Det er kjekt å se om noen svarer i egen rubrikk." "Mine svar" kommer snart. Det samme gjør "Min side" med de gamle facilitetene. Etter hvert vil vi bygge ut denne siden med flere funksjoner, men det kommer senere. "Knapp for "eldre innlegg". Fordi:Den er super å bruke dersom man vil finne ut mer om temaet man diskuterte/snakket om." Den er da der, og heter "Forrige side" (ved siden av "Vis alle"). Eller misforstår jeg deg? "Skriften i skrivefeltet kunne vært større. Fordi: Øyene mine blir fortere slitne? :)" Det kan det godt være vi gjør noe med... "Positivt : Veldig fint helseleksikon!" Takk (sukk... det gjorde godt!) "Veldig fint å kunne se at forumet står bak siste innlegg. Fordi: Jeg slipper å rote meg inn i forum jeg "tror" er åpent-forum, det kan bli ubehagelig å være forhastet i et svar." Takk, igjen (oooh, i like it!) "Og positivt at dere jobber mot forbedringene vi ønsker. Men jeg må si -jeg savner gode gamle dol. Punktum :)" Neida ) eller: Det varer nok ikke så lenge (håper jeg, da..) Gi oss et døgn til det mest kritsike er på plass, pliiis! "Knapp for "eldre innlegg". Fordi:Den er super å bruke dersom man vil finne ut mer om temaet man diskuterte/snakket om." JAA! Du har rett, beklager maset Og takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270425-ok-her-er-mine-%C3%B8nsker-webm/#findComment-2191718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Takk for konstruktiv tilbakemelding (det gjelder selvsagt flere av innleggene her, men vi kan ikke svare på alle, som sagt). "*Prikk foran hovedinnlegg som blir rød ved fagsvar. Fordi: Det blir mye ryddigere." Jepp, det kommer. Om ikke prikk så i alle fall en tydelig markering. "Bytt ut gulfargen. Fordi: Jeg og flere får hodepine. (mangler dere innlegg på det forumet kanskje? )" Hehe... det med gulfargen vil vi se på, men lover noe før vi får litt mer erfaring. Kanskje kan vi lysne litt og ev. fjerne skraveringen. Siden du absolutt ikke er alene om din hodepine, skal du se vi bøyer oss litt. Vi er jo et helsenettsted. "Jeg savner en oppdateringsknapp over siste nye. Fordi: Den boksen er baare i veien, og lite funksjonell. Eller dere kan sette den helt til høyre i skjermen for å fylle ut det hvite feltet." God ide... det med en oppdateringsknapp, altså. Det andre hadde også vært en god ide, hadde det ikke vært for at det hvite feltet egentlig skal ha en annonse. Dette er en feil bare i IE 6.0, som "tilfeldigvis" 69 % av dere bruker. En skikkelig tabbe, med andre ord... som vi selvsagt skal rette. "Siste innlegg" blir utvidet til 50 eller 100 fra nåværende 25. "Mine svar. Fordi: Det er kjekt å se om noen svarer i egen rubrikk." "Mine svar" kommer snart. Det samme gjør "Min side" med de gamle facilitetene. Etter hvert vil vi bygge ut denne siden med flere funksjoner, men det kommer senere. "Knapp for "eldre innlegg". Fordi:Den er super å bruke dersom man vil finne ut mer om temaet man diskuterte/snakket om." Den er da der, og heter "Forrige side" (ved siden av "Vis alle"). Eller misforstår jeg deg? "Skriften i skrivefeltet kunne vært større. Fordi: Øyene mine blir fortere slitne? :)" Det kan det godt være vi gjør noe med... "Positivt : Veldig fint helseleksikon!" Takk (sukk... det gjorde godt!) "Veldig fint å kunne se at forumet står bak siste innlegg. Fordi: Jeg slipper å rote meg inn i forum jeg "tror" er åpent-forum, det kan bli ubehagelig å være forhastet i et svar." Takk, igjen (oooh, i like it!) "Og positivt at dere jobber mot forbedringene vi ønsker. Men jeg må si -jeg savner gode gamle dol. Punktum :)" Neida ) eller: Det varer nok ikke så lenge (håper jeg, da..) Gi oss et døgn til det mest kritsike er på plass, pliiis! "Den er da der, og heter "Forrige side" (ved siden av "Vis alle"). Eller misforstår jeg deg? "¨ Denne burde dere også ha nederst i tråden. Akkurat nå må vi scrolle oss opp igjen for å finne den. Upraktisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270425-ok-her-er-mine-%C3%B8nsker-webm/#findComment-2191721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Takk for konstruktiv tilbakemelding (det gjelder selvsagt flere av innleggene her, men vi kan ikke svare på alle, som sagt). "*Prikk foran hovedinnlegg som blir rød ved fagsvar. Fordi: Det blir mye ryddigere." Jepp, det kommer. Om ikke prikk så i alle fall en tydelig markering. "Bytt ut gulfargen. Fordi: Jeg og flere får hodepine. (mangler dere innlegg på det forumet kanskje? )" Hehe... det med gulfargen vil vi se på, men lover noe før vi får litt mer erfaring. Kanskje kan vi lysne litt og ev. fjerne skraveringen. Siden du absolutt ikke er alene om din hodepine, skal du se vi bøyer oss litt. Vi er jo et helsenettsted. "Jeg savner en oppdateringsknapp over siste nye. Fordi: Den boksen er baare i veien, og lite funksjonell. Eller dere kan sette den helt til høyre i skjermen for å fylle ut det hvite feltet." God ide... det med en oppdateringsknapp, altså. Det andre hadde også vært en god ide, hadde det ikke vært for at det hvite feltet egentlig skal ha en annonse. Dette er en feil bare i IE 6.0, som "tilfeldigvis" 69 % av dere bruker. En skikkelig tabbe, med andre ord... som vi selvsagt skal rette. "Siste innlegg" blir utvidet til 50 eller 100 fra nåværende 25. "Mine svar. Fordi: Det er kjekt å se om noen svarer i egen rubrikk." "Mine svar" kommer snart. Det samme gjør "Min side" med de gamle facilitetene. Etter hvert vil vi bygge ut denne siden med flere funksjoner, men det kommer senere. "Knapp for "eldre innlegg". Fordi:Den er super å bruke dersom man vil finne ut mer om temaet man diskuterte/snakket om." Den er da der, og heter "Forrige side" (ved siden av "Vis alle"). Eller misforstår jeg deg? "Skriften i skrivefeltet kunne vært større. Fordi: Øyene mine blir fortere slitne? :)" Det kan det godt være vi gjør noe med... "Positivt : Veldig fint helseleksikon!" Takk (sukk... det gjorde godt!) "Veldig fint å kunne se at forumet står bak siste innlegg. Fordi: Jeg slipper å rote meg inn i forum jeg "tror" er åpent-forum, det kan bli ubehagelig å være forhastet i et svar." Takk, igjen (oooh, i like it!) "Og positivt at dere jobber mot forbedringene vi ønsker. Men jeg må si -jeg savner gode gamle dol. Punktum :)" Neida ) eller: Det varer nok ikke så lenge (håper jeg, da..) Gi oss et døgn til det mest kritsike er på plass, pliiis! En ting til: Leste innlegg bør også markeres på "siste innlegg". Men viktigst av alt: Mye bedre plass i trådlisten over, større skrift og markering av hovedinnleggene med prikk eller utheving. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270425-ok-her-er-mine-%C3%B8nsker-webm/#findComment-2191735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Takk for konstruktiv tilbakemelding (det gjelder selvsagt flere av innleggene her, men vi kan ikke svare på alle, som sagt). "*Prikk foran hovedinnlegg som blir rød ved fagsvar. Fordi: Det blir mye ryddigere." Jepp, det kommer. Om ikke prikk så i alle fall en tydelig markering. "Bytt ut gulfargen. Fordi: Jeg og flere får hodepine. (mangler dere innlegg på det forumet kanskje? )" Hehe... det med gulfargen vil vi se på, men lover noe før vi får litt mer erfaring. Kanskje kan vi lysne litt og ev. fjerne skraveringen. Siden du absolutt ikke er alene om din hodepine, skal du se vi bøyer oss litt. Vi er jo et helsenettsted. "Jeg savner en oppdateringsknapp over siste nye. Fordi: Den boksen er baare i veien, og lite funksjonell. Eller dere kan sette den helt til høyre i skjermen for å fylle ut det hvite feltet." God ide... det med en oppdateringsknapp, altså. Det andre hadde også vært en god ide, hadde det ikke vært for at det hvite feltet egentlig skal ha en annonse. Dette er en feil bare i IE 6.0, som "tilfeldigvis" 69 % av dere bruker. En skikkelig tabbe, med andre ord... som vi selvsagt skal rette. "Siste innlegg" blir utvidet til 50 eller 100 fra nåværende 25. "Mine svar. Fordi: Det er kjekt å se om noen svarer i egen rubrikk." "Mine svar" kommer snart. Det samme gjør "Min side" med de gamle facilitetene. Etter hvert vil vi bygge ut denne siden med flere funksjoner, men det kommer senere. "Knapp for "eldre innlegg". Fordi:Den er super å bruke dersom man vil finne ut mer om temaet man diskuterte/snakket om." Den er da der, og heter "Forrige side" (ved siden av "Vis alle"). Eller misforstår jeg deg? "Skriften i skrivefeltet kunne vært større. Fordi: Øyene mine blir fortere slitne? :)" Det kan det godt være vi gjør noe med... "Positivt : Veldig fint helseleksikon!" Takk (sukk... det gjorde godt!) "Veldig fint å kunne se at forumet står bak siste innlegg. Fordi: Jeg slipper å rote meg inn i forum jeg "tror" er åpent-forum, det kan bli ubehagelig å være forhastet i et svar." Takk, igjen (oooh, i like it!) "Og positivt at dere jobber mot forbedringene vi ønsker. Men jeg må si -jeg savner gode gamle dol. Punktum :)" Neida ) eller: Det varer nok ikke så lenge (håper jeg, da..) Gi oss et døgn til det mest kritsike er på plass, pliiis! ""Siste innlegg" blir utvidet til 50 eller 100 fra nåværende 25". Greit nok, men MÅ det komme opp i nytt vindu? Slik det er nå, er det som en irriterende pop-up som bare er i veien. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270425-ok-her-er-mine-%C3%B8nsker-webm/#findComment-2191788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.