Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Da fikk jeg i allefall logget meg inn... Forsto ikke helt hvordan jeg skulle få gjort det, men det kom jo fram når jeg skulle skrive nytt innlegg! Ikke logisk, og ikke intuitivt! Den gamle siden var intuitiv, og det likte jeg! Men når jeg nå sitter og leser og prøver meg fram, så oppdager jeg at i tillegg til det dere andre sier her at jeg savner en [forrige side] knapp på bunnen av trådlisten ELLER knapper for forrige/siste side etc. som er uavhengig av hvor langt ned på trådlisten du har scrollet. Det blir for mye scrolling dette! Og jeg synes at boksen med trådlisten burde være større! (igjen, scrolling...) Gulfargen er ikke bra, men det har vel kommet godt fram tenker jeg! Og det burde stå en logg inn boks høyt oppe på siden! Jeg ble nesten sint jeg, når jeg ikke fikk til å logge inn med en gang (sendte mail også...). Huffameg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270432-forrige-side/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.