Gå til innhold

Ha det bra, DOL godtfolk :)

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært her noe særlig den siste tiden. Litt fordi jeg har andre ting å gjøre og litt fordi det har vært så mye trolling og tull at jeg ikke orker. Det er irriterende å bruke tid på å svare folk i en fortvilet situasjon, bare for å innse at det hele er oppspinn. Når DOL i tillegg mener det ikke er noe som helst de kan gjøre med det, så fikk jeg heller la være å komme hit.

Og nå har de funnet på denne nye designen... Så nok er nok. Det var gøy så lenge det varte :) Kanskje jeg stikker innom nå og da, om jeg har et prekært spørsmål, men da sikkert som et av disse anonyme nickene så mange andre bruker...

De av dere på MSN lista mi - Vi snakkes, jo :)

Til alle andre - It's been fun. Ha en fin dag og etterhvert et fint liv :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270464-ha-det-bra-dol-godtfolk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke ferdig enda!

Nei, jeg har fått med meg det. Men jeg betviler sterkt at forandringene blir så store at jeg vil like de, i tillegg til at de blir kvitt den evinnelige trollingen til noen få personer :)

Som jeg sa, grunnen er sammensatt og jeg mener ikke en dramatisk avskjed av noe slag. Bare at det nå passer seg å si takk for meg til de jeg har satt pris på å dele meninger, viten og tanker med de siste to årene :)

Ikke stikk av da.

Trollene er ikke mye å bry seg om. Jeg skjønner at det er frustrende når det skrives gode svar og råd, men utover det er det lite å bry seg om etter min mening.

Jeg synes ikke at de skal slette for mye heller, selv om noen er krasse i kjeften til hverandre, såpass må vi tåle.

Dette skal ikke være noe systue heller hvor vi alle skal dille med hverandre.

Synd du stikker, jeg likte deg:-).... så da blir det ikke stort jeg får se av deg i fremitiden skjønner jeg.

Annonse

Gjest Eksdoler

Jeg sier som deg Glimtipp, nå åker jeg ut fra Dol, dette klarer jeg bare ikke.

Likesåbra er det kanskje? at det var dette som skulle til for å bli avvent ;)

Den pissgule fargen svir i øynene, og det er ingen orden og oversikt.

Når du skriver innlegg her føler du at du er alene på forumet nå når ting står over hverandre. Du føler ikke at du er i et fellesforum lenger, rart!

Denne forandringen fører til at mange rømmer forumet.

Ting var mye bedre før da det var sidestilla og med de rette fargene.

Dette nye Dol ser bare russisk og gammeldags ut.

Tips til Dol: ha hvit bakgrunnsfarge som før, og klarblå farge på trådlista. Tilbakestill oppsettet til sidestilt slik som det var før.

Skjønner deg godt, jeg.

Det er nok mange som forsvinner, og det synes jeg er synd. Det de burde ha tatt tak i, var jo nettopp trollingen, og ikke designet.

Ja, det var en merkelig prioritering. Og hva poenget med dette nye designet er har jeg til gode å skjønne.

Ikke stikk av da.

Trollene er ikke mye å bry seg om. Jeg skjønner at det er frustrende når det skrives gode svar og råd, men utover det er det lite å bry seg om etter min mening.

Jeg synes ikke at de skal slette for mye heller, selv om noen er krasse i kjeften til hverandre, såpass må vi tåle.

Dette skal ikke være noe systue heller hvor vi alle skal dille med hverandre.

Synd du stikker, jeg likte deg:-).... så da blir det ikke stort jeg får se av deg i fremitiden skjønner jeg.

Vel, det var ikke bare trollingen. Også det at folk generelt her føler seg lurt og enten skriker opp mot anonyme eller lar være å svare. Det var bare ikke det samme lenger og jeg synes det er for dumt at de sier det ikke er noe å gjøre med saken.

Men det er min mening :)

Hyggelig at du ønsker jeg skal bli. Spesielt nå som jeg er så flink til deep throathe ;) Men jeg får se. Kan ikke helt se for meg at de går tilbake til den gamle inndelingen og fjerner den spygule fargen, men om så, så er det mulig jeg kommer tilbake :)

Ikke gå da, Glimtipper!

Du er jo en av årsakene til at jeg trives her...

Men jeg skjønner tankene dine godt. Synes dette var pyton. Føler noe er stjålet fra meg.....

Takk, prust :)

Ja, dette ble for ille. Ikke at jeg var superaktiv før dette heller, på grunn av tid og trolling og slikt... Men det var hyggelig å lese her litt nå og da og svare en gang i blant.

Vel, vel... Life goes on.

Annonse

Jeg sier som deg Glimtipp, nå åker jeg ut fra Dol, dette klarer jeg bare ikke.

Likesåbra er det kanskje? at det var dette som skulle til for å bli avvent ;)

Den pissgule fargen svir i øynene, og det er ingen orden og oversikt.

Når du skriver innlegg her føler du at du er alene på forumet nå når ting står over hverandre. Du føler ikke at du er i et fellesforum lenger, rart!

Denne forandringen fører til at mange rømmer forumet.

Ting var mye bedre før da det var sidestilla og med de rette fargene.

Dette nye Dol ser bare russisk og gammeldags ut.

Tips til Dol: ha hvit bakgrunnsfarge som før, og klarblå farge på trådlista. Tilbakestill oppsettet til sidestilt slik som det var før.

Helt enig med deg. Man føler man er alene på forumet. Sært.

Ja, ja. Life goes on :)

Vel, det var ikke bare trollingen. Også det at folk generelt her føler seg lurt og enten skriker opp mot anonyme eller lar være å svare. Det var bare ikke det samme lenger og jeg synes det er for dumt at de sier det ikke er noe å gjøre med saken.

Men det er min mening :)

Hyggelig at du ønsker jeg skal bli. Spesielt nå som jeg er så flink til deep throathe ;) Men jeg får se. Kan ikke helt se for meg at de går tilbake til den gamle inndelingen og fjerner den spygule fargen, men om så, så er det mulig jeg kommer tilbake :)

Det er jo på grunn av deep throath jeg kommer til å savne deg vet du, hehe. Jeg får håpe at du kommer tilbake da:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...