Gå til innhold

har fagperson også rømt dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bipolarII jeg...visst

He-he! Kanskje han også er skremt av den gule fargen? Og så har han jo mistet den røde prikken sin stakkar ;((

Han har helt ikke stukket av. men han har jo en annen full stilling ved siden av. Så det er da vel ikke så rart han ikke kan være her hele tiden heller. Synes han er beundringsverdig flink til å komme jevnlig inn her jeg. Tror han legger mye mer i dette også på privat basis enn det han egentlig strengt tatt hadde måttet ut i fra antall innlegg pr. uke han skal svare på osv.

Men * * om innlegget ditt var humoristisk eller litt fleipete/småironisk ment er det jo greit:P For kanskje han rett og slett ikke får kommet inn og gitt fagsvar i det hele tatt? Hvem vet, den røde prikken er ikke kommet på plass ennå. Og "svar til meg"funksjonen kan i hvert fall ikke jeg se at finnes her ennå heller. Prøvde søkemotoren her i går kveld, da virket ikke den. Men det blir sikkert ordnet opp i gradvis og etter hvert. Tror du ikke det du også? :)

Hilsen

Gjest Rrose

Han har helt ikke stukket av. men han har jo en annen full stilling ved siden av. Så det er da vel ikke så rart han ikke kan være her hele tiden heller. Synes han er beundringsverdig flink til å komme jevnlig inn her jeg. Tror han legger mye mer i dette også på privat basis enn det han egentlig strengt tatt hadde måttet ut i fra antall innlegg pr. uke han skal svare på osv.

Men * * om innlegget ditt var humoristisk eller litt fleipete/småironisk ment er det jo greit:P For kanskje han rett og slett ikke får kommet inn og gitt fagsvar i det hele tatt? Hvem vet, den røde prikken er ikke kommet på plass ennå. Og "svar til meg"funksjonen kan i hvert fall ikke jeg se at finnes her ennå heller. Prøvde søkemotoren her i går kveld, da virket ikke den. Men det blir sikkert ordnet opp i gradvis og etter hvert. Tror du ikke det du også? :)

Hilsen

Det var ikke alvorlig ment:-). Men jeg må si at jeg er enig i det mange sier at vertikal oppdeling var bedre. Og så lenge det ikke er svar til meg funksjon her så blir det tungt og meningsløst. Men vi får vente og se. Man venner seg til alt til slutt:-)

Gjest Jente31

Hilsen

Skriver under på denne. Hun mente det helt sikkert bare ironisk :-) Jeg har heller ikke funnet svar til meg.

Annonse

Gjest Rrose

Det hender faktisk at jeg har en fridag, at jeg må gjøre noe annet enn å svare på DOL, eller at jeg befinner meg på steder uten nettilgang.

Nå kom jeg tilbake til et nytt DOL.

Ja det skulle bare mangle! Det var ikke ment som noe negativt. Men jeg må si...men du har selvsagt ikke ansvar noe sted for dette..men det nye dol er slettes ingen forbedring hverken estetisk eller funksjonsmessig. Men det er min mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...