Gå til innhold

Det er EN ting jeg ønsker DOL skal endre

Anbefalte innlegg

--og det er å få tilbake det vertikale trådoppsettet.

Det er alt jeg ber om. Så kan dere boltre dere i farger og fonter så mye dere vil - men å endre det som faktisk gjorde DOLs forum unikt og svært brukervennlig, er rett og slett vanvittig.

"Never change a winning team" Gi oss vertikalt oppsett - resten får ikke spille så stor rolle. Det er ikke noe nederlag å snu, hør på oss brukerne som dere tross alt lever av. :-(

Fortsetter under...

"Gi oss vertikalt oppsett - resten får ikke spille så stor rolle".

Jo, 100 nyeste. Og ikke i eget vindu. Det, vertikalt oppsett og svar til meg, så går det greit. Hvis ikke lar jeg bare være å bruke DOL. De vil neppe savne meg, og jeg ikke dem så lenge det ser slik ut. :-)

Jo, 100 nyeste. Og ikke i eget vindu. Det, vertikalt oppsett og svar til meg, så går det greit. Hvis ikke lar jeg bare være å bruke DOL. De vil neppe savne meg, og jeg ikke dem så lenge det ser slik ut. :-)

Det du nevner har de lovet at skal komme etter.

Men dette nye oppsettet er nok hjertebarnet deres, og selv den beste kan jo se seg fullstendig blind på det man gjør..

Gjest annlovinda

Nå kan du velge mellom siste 25, 50 eller 100. Men de kommer i et eget vindu, synes det er greit jeg, men skjønner at det er mange oppfatninger av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...