Gjest Rrose Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hei Skjønner at dere jobber heftig nå, men jeg bare tenkte jeg skulle komme med noen punkter. Istedenfor en masse frustrerte utfall:-) fra min side. 1. Min side og svar til meg mangler så vidt jeg kan se. 2. Jeg den vertikale delingen hadde fordeler og ulemper. Fordelen er at man får så bra oversikt over trådlisten. Bakdelen var et skrivefeltet ble veldig smalt. 3. Rød prikk eller en form for markering av når en fagperson svarer. 4. Det er for mye scrolling for å finne tilbake til de forskjellige knappene. 5."pakk inn" og "pakk ut" tråder savner jeg. 6. Merkingen av leste innlegg forsvinner når jeg bytter forum. Det er upraktisk. 7. Hva med en markering på hvem som er online? Bare en tanke:-) Det er det jeg kom på nå. Vennlig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270470-pr%C3%B8ver-litt-mer-konstruktivt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.