Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke se at jeg savner noen innlegg. Noen spes. du mangler?

Alle trådene som lå her på Webmaster er jo borte, finner kun to jeg, hvor er resten? På Åpent finner jeg heller ikke noen tråd, bare noen få innlegg. Kan ikke bare være hos meg det er slik.

På meldinger har jeg flere tråder.

Alle trådene som lå her på Webmaster er jo borte, finner kun to jeg, hvor er resten? På Åpent finner jeg heller ikke noen tråd, bare noen få innlegg. Kan ikke bare være hos meg det er slik.

På meldinger har jeg flere tråder.

Klikk på "forrige side". Ingenting borte her.

Annonse

fei1365380229

Fikk svar fra deg ja:-)

Men det må jo være noe riv ruskende galt her, er jo minimalt med innlegg på åpent og ingen svar på noe. Enten så er det noe galt eller så har folk gjort alvor av streiketrusselen.

Skal forresten slutte å bruke dol selv hvis ikke fargen blir annerledes, kjenner etter kort tid at jeg får dundrende hodepine. Er nok litt vár for lys og spesielt gult.

Gjest annlovinda

Men det må jo være noe riv ruskende galt her, er jo minimalt med innlegg på åpent og ingen svar på noe. Enten så er det noe galt eller så har folk gjort alvor av streiketrusselen.

Skal forresten slutte å bruke dol selv hvis ikke fargen blir annerledes, kjenner etter kort tid at jeg får dundrende hodepine. Er nok litt vár for lys og spesielt gult.

Ja, svært få innlegg her.

Men folk kommer vel tilbake når alt er på plass, og man har vent seg til det nye?

Fikk veldig vondt i hodet og øynene i går, i starten når jeg var her. Men nå går det greit med både hode og øyne.

Jeg fant ikke knappen for "forrige side", fordi den blir borte når vi scroller nedover. Så innleggene ligger der de, men ikke så lett å se. Dette er svært uvant og antagelig ikke naturlig og da blir det vanskelig.

Fargen er helt forferdelig, jeg skjønner ikke at de ikke ser dette selv. Jeg føler at alt flyter og må anstrenge meg ekstra for å fokusere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...