Gå til innhold

Hva jeg synes til nå om nye DOL

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac

Nå har jeg kommet inn her igjen etter arbeidsdagen og har ikke vært her inne siden tidlig i dag morres.

Dette har blitt mye bedre.

Fargen er dusere og mye greiere for øyne og hode.

Svar til meg har kommet på plass, flott. Likeså valg for siste innlegg, supert med tre valg. Flott.

Plassen og måten å skrive innlegg på nå er veldig behagelig.

Foreløbig er jeg fornøyd med forbedringene, flott at dere hører på oss brukere.

Det eneste jeg savner etter noen få minutter her inne nå er et større felt for trådene oppe her. Kan dere stjele litt av plassen nedover her og flytte plassen vi skriver på lengre ned?

Trådene er lettere å lese nå som leste er markert, litt prikker foran innlegg etc vil gjøre seg, det har jeg forstått det som at dere vurderer.

Dette har kommet seg veldig og jeg er spent på yttligere forbedringer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270517-hva-jeg-synes-til-n%C3%A5-om-nye-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pontiac

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173976741' post='3573600]

Ja!! Større vindu til trådlsten. Dette er jo til å bli gal av

Det har jo blitt bedre, men fremdeles er jo rom for forbedringer.

Når en hadde DOLdilla før så var det alltid så "spennende" å titte innom de fora man foretrakk, sjekke "svar til meg" sjekke 100 nyeste, kanskje svare på noe eller skrive noe.

Merker at "gløden" er blitt litt borte, det virker liksom ikke like spennende. Kanskje er det pga. at en ikke kjenner forummet slik det er nå og at det tar litt tid å orientere seg. Men det er litt "vemodig".

Håper de gjør en del forbedringer til slik at en kan føle seg litt "hjemme" igjen. Det er jo alt for ille hvis faste gode folk skal stikke av bare pga. omgjøringer liksom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...