Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest midia

Liker ikke helt den popup siden med nyeste innlegg, hva med å heller plassere den lista i det tomme feltet til høyre på skjermen?

Samtidig synes jeg det blir så liten skrift når jeg skal skrive innlegg.

En annen ting er også å få markert leste innlegg på den popup siden.

Ellers begynner jeg å venne meg på endringene og håper jeg blir fortrolig med det snart :)

Fortsetter under...

Reklamen kan komme under innleggene... GOOOD plass nedover, nesten i det uendelige!

Idéen til midia var super.

La oss slippe disse pop-up'ene!!

Joda, gjerne for meg.

Men se på reklamene på venstre side, ville du ha betalt for å få plass nederst der?

Tror det er viktig å sørge for at reklameplassen har en viss verdi.

Gjest midia

Reklamen kan komme under innleggene... GOOOD plass nedover, nesten i det uendelige!

Idéen til midia var super.

La oss slippe disse pop-up'ene!!

Må få med at vi kan da bare la den stripa med reklame stå mellom disse spaltene sånn at den ikke blir skviset ut til siden.

Da kan vi ikke unngå å se den ;)

Annonse

Joda, gjerne for meg.

Men se på reklamene på venstre side, ville du ha betalt for å få plass nederst der?

Tror det er viktig å sørge for at reklameplassen har en viss verdi.

Ville ikke ha betalt stort for det, nei :)

Men seriøst, det må jo gå an å finne en plass til reklamen - der den ikke går ut over brukervennligheten i forumet. Og at den store (foreløpig tomme) plassen til høyre er reservert for masse reklame, er litt drøyt etter min mening. Visst trengs reklameinntektene, men det får da være måte på plassering.

Gjest midia

Men seriøst, det må jo gå an å finne en plass til reklamen - der den ikke går ut over brukervennligheten i forumet. Og at den store (foreløpig tomme) plassen til høyre er reservert for masse reklame, er litt drøyt etter min mening. Visst trengs reklameinntektene, men det får da være måte på plassering.

Den plassen til høyre har vært ledig i laaange tider så det forundrer meg egentlig at de sier den er tiltenkt reklame og så står den tom!?

Personlig tror jeg de overvudrerer verdien av kategori-feltet - jeg tipper de fleste finner disse kategoriene gjennom førstesiden. Denne plassen på forum-sidene kunne blitt brukt til noe mer fornuftig.

Det virker også unødvendig å ha både en drop-down og en forum-liste som leder til de samme sidene. Det er ikke sånn at de er _nødt_ til å bruke samme venstrekolonnemal for alle sidene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...