Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For å være brutalt ærlig, så kan jeg ikke se en eneste funksjon som er bedre etter omleggingen. Hele siden her har blitt uoversiktelig, lite funksjonell og brukervennlig.

Hadde jeg vært ukjent for dol og snublet inn her, tror jeg faktisk ikke at jeg ville blitt værende særlig lenge.

Det er mange her som har kommet med mye konstruktiv kritikk og mange som skriker og bærer seg litt mindre konstruktivt - men jeg syns alle har et poeng. Hvorfor oppdaterer dere til en versjon vi brukere faktisk ikke liker? Er det ikke for oss dol faktisk eksisterer? Eller?

Fortsetter under...

For de visste jo at disse reaksjonene ville komme FØR de hadde implementert det nye? Nei.

Mange er mot at man skal gjøre noe for å fremheve av en "hard kjerne" brukere som har oppstått her, men de kunne jo plukket ut en del av de faste brukerne til beta-testing, for så å få tilbakemeldinger og deretter kunne utført "enkelte" kosmetiske og tekniske forbedringer.

Selv om det er trist at de har greid å ødelegge slik, er det egentlig mest å le av - at noen kan være så ubrukelig dårlig til å utføre testing før noe produksjonssettes for hvermannsen. Det hadde vært særdeles moro å vite hvem som hadde testet og godkjent det nye oppsettet vi nå ser. At de som har designet siden har gjort en kjip jobb er så, men det har jaggu de som har testet og godkjent det også!

Ja, det du skriver er helt sant!

Og jeg synes også det er litt rart at webmaster ikke gir oss en liten oppdatering på hva som skjer. De som driver å legger om her virker jo totalt fraværende. Hadde vært greit å høre om de selv er fornøyd med det de presenterer! Men jeg velger å gi dem litt mer tid...så får vi se hva som skjer.

Men jeg tror jeg forsvinner ganske fort hvis ikke ting snart skjer, selv om jeg ikke er av de mest ivrige brukerne her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...