Gå til innhold

Rømme fra byen

Anbefalte innlegg

Gjest frustrer

Dette er noe jeg har tenkt på.

Saken er den at jeg på mandag skla i retten igjen fordi det har skjært seg helt når det gjelder mitt samvær med ungene mine. Min x mann har stevnet meg og i stedet for 2 hver helg samt et døgn i uka så krever han 2 timer i uka med tilsyn.

Og desverre har jeg en magefølelse av at han vinner, og det jeg har bestemt meg for er at da rømmer jeg byen, flytter til et sted hvor ingen kjenner meg.

men er det mulig? Å klare å holde seg i skjul?

Hvios dere skulle ha gjort det, hvor ville dere ha dratt.

Jeg tenker på at jeg på mandag får trygd, jeg vurdere derfor å ha en bag ferig pakket og så bare dra.

Er det alt for dårlig gjort?

To timer er som ingenting.

Jeg snakker ikke om å ta med meg ungene, de kan bli der de er, hvis ikke jeg får dem da, men dra sånn helt selv.

Har noen av dere gjort det, og hva skjedde?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270573-r%C3%B8mme-fra-byen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Angela25

jeg mente ikke før rettsaken, men etter da.

det er nedbrytene hver gang jeg treffer han i retten. Ohg saken er nesten avgjort før den har begynt føler jeg.

Nei, aa romme byen er rett og slett for dumt...

Hva med ungene? De trenger en mor som er glad i dem, som bryr seg om dem!!

Jeg vet ikke hvem du er, din fortid, hvorfor du ikke har foreldreansvaret... Men vil du ha min mening?

Kjemp med nebb og klor, ikke gi opp! Vis dem hvem du er! Om du stikker av naa, saa vil det i allefall ikke gagne deg senere... Skjonner at dette er toft for deg, men vanskelig aa sette seg inn i din situasjon- jeg har aldri vaert der.

Tenk fremover, ungene trenger deg, du trenger dem, du onsker det, ikke sant?

Staa paa, og lykke til:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270573-r%C3%B8mme-fra-byen/#findComment-2192773
Del på andre sider

Gjest Rrose

jeg mente ikke før rettsaken, men etter da.

det er nedbrytene hver gang jeg treffer han i retten. Ohg saken er nesten avgjort før den har begynt føler jeg.

Dette hørtes vansklig ut. Jeg vet jo ikke hva saken dreier seg om, men husk at dommeren skal være nøytral. Hvis eksmannen din har en så sterk sak som du beskriver. Så kan du ikke gjøre annet enn å møte opp, for senere å få tatt saken opp igjen. Du må da sikkert ha bevist at du har gjennomført det som trengs for å få ett større ansvar for de. Foreldre har ett ganske sterkt rettsvern i Norge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270573-r%C3%B8mme-fra-byen/#findComment-2192803
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...