Gå til innhold

Antidepressiva- vektokning

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25

Har lagt paa meg flere kg etter at jeg begynte med Efexor Depot,Spesielt ser kiloene til aa trives godt rundt magen og paa sidene....grrr..

Hva kan jeg gjore for aa kvitte meg med det? Jeg spiser sunnere og mindre enn for, men det hjelper ikke...Tvertimot, jeg blir bare storre og storre for hver mnd....::(

Vil kiloene forsvinne naar jeg slutter med medisinen?

Er ellers slank : 182 hoy, 70 kg. Men...Trives slettes ikke med magen min fortiden...Folk glaner paa den naar jeg er ute, jeg ser nemlig gravid ut!! Kroppen har liksom ingen harmoni lengre...

Dette er ett luksus problem sammenlignet med mange andres problemer, det vet jeg!, men om noen orker aa svare meg, gi meg noen gode raad for aa kvitte meg med noen kg...ja det ville jeg satt stor pris paa:)

Har tenkt aa ta en utrensnings kur, kanskje funker det...? Og evt. sit-ups?

klem fra meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270583-antidepressiva-vektokning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...