Gjest Rhb Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Er blitt så redd for kniver og at jeg skal skade noen med de,særlig er jeg redd for det i forhold til min sønn på to år. Holder på å flytte og stresser litt for tiden,disse tankene kom helt plutselig.Er det stess de blir utløst for? Er lei meg. 0 Siter
Gjest varme hender Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Heisann! Det samme problemet har eg også hatt. Såg på kniven, og var redd for å bruke den på hunden min. Den ble gammel, og det skjedde aldri noe mot dem. Av og til får eg den samme frykten når det gjelder ungene. Da tenker eg at ingen ting skjedde med hunden min, så derfor skjer det ikke med dem. Og føyser tankene bort. Hvorfor man har slike tanker, aner eg ikke. Kanskje ikke så uvanlig å ha dem? mvh 0 Siter
Gjest profile Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Heisann! Det samme problemet har eg også hatt. Såg på kniven, og var redd for å bruke den på hunden min. Den ble gammel, og det skjedde aldri noe mot dem. Av og til får eg den samme frykten når det gjelder ungene. Da tenker eg at ingen ting skjedde med hunden min, så derfor skjer det ikke med dem. Og føyser tankene bort. Hvorfor man har slike tanker, aner eg ikke. Kanskje ikke så uvanlig å ha dem? mvh Det er vel det som kalles "automatiske tanker". Tanker som bare dukker opp. 0 Siter
Gjest profile Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Kan nok være stresset. Det beste er om du klarer å ikke bry deg noe om slike tanker. Da skal de i teorien forsvinne. Dersom du begynner med tiltak for å holde deg unna kniver og slik så er det store muligheter for at det bare blir værre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.