Gå til innhold

Webbis: tusen takk for den lille "i" :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pontiac

Den blir værende sant?

Kunne dere kanskje vurdere å plassere denne lille " i " på linja sammen med (skriv nytt innlegg) (oversikt) (svar til meg) (siste) ? (da blir den litt lettere å grabbe tak i)

Og kunne den fungere "permanent"? Slik det er nå så går vinduet tilbake til opprinnelig str. ved bytte av fora, kunne denne virke den tid vi er innlogget, så kunne vi heller trykke igjen ved neste innlogging eller noe?

Den blir værende sant?

Kunne dere kanskje vurdere å plassere denne lille " i " på linja sammen med (skriv nytt innlegg) (oversikt) (svar til meg) (siste) ? (da blir den litt lettere å grabbe tak i)

Og kunne den fungere "permanent"? Slik det er nå så går vinduet tilbake til opprinnelig str. ved bytte av fora, kunne denne virke den tid vi er innlogget, så kunne vi heller trykke igjen ved neste innlogging eller noe?

Hehe, nettopp! ;-)

Annonse

Gjest sjøstjerna

Ser nå at vinduet blir større/lengre. Uten at lyset dermed har gått helt opp for meg...

:-)

Skift forum. Da minsker kanskje rommet for trådlisten igjen. Velg en trådliste som er lang.

Så trykker du på nytt på "i"

Ser du forskjell?

tror det er det...

Gjest Elextra

:-)

Skift forum. Da minsker kanskje rommet for trådlisten igjen. Velg en trådliste som er lang.

Så trykker du på nytt på "i"

Ser du forskjell?

tror det er det...

Yes :-)

Men skjønner fortsatt ikke hvorfor ikke vinduet kan være lengre hele tiden.

Annonse

Gjest Webmaster, Utv.

Hei,

Den lille 'i'-en er en test og var egentlig lagt ut som et lite "kinderegg" inntil videre. Det er mikset tilbakemelding på hvor stort trådvinduet skal og bør være. Også fra andre som ikke har skrevet innlegg ute i forumet.

Regner med at dette kommer til å endres på snart, muligens med valgfri størrelse på trådvinduet. Evt. at trådvinduet autoekspanderer til trådlengden inntil en begrenset høyde. Statistisk sett så bør vi optimalisere for tråder på rundt 10-15 innlegg, selv om enkelte tråder i noen fora har en tendens til å bli lange. Dette er dog unntaket på DOL, selv om det er viktig å gjøre det mulig å lese disse på en mer brukervennlig måte.

Gjest Pontiac

Hei,

Den lille 'i'-en er en test og var egentlig lagt ut som et lite "kinderegg" inntil videre. Det er mikset tilbakemelding på hvor stort trådvinduet skal og bør være. Også fra andre som ikke har skrevet innlegg ute i forumet.

Regner med at dette kommer til å endres på snart, muligens med valgfri størrelse på trådvinduet. Evt. at trådvinduet autoekspanderer til trådlengden inntil en begrenset høyde. Statistisk sett så bør vi optimalisere for tråder på rundt 10-15 innlegg, selv om enkelte tråder i noen fora har en tendens til å bli lange. Dette er dog unntaket på DOL, selv om det er viktig å gjøre det mulig å lese disse på en mer brukervennlig måte.

Takk for svar.

Det er flott at dere tenker såpass over dette med plasstørrelse siden det betyr såpass for så mange. Jeg kan telle ni ( åtte og en halv) synlige tråder nå ((i dette vinduet), så om dere skal ha en maks på tråder synlige i vinduet så hadde det kanskje vært bedre med 15 enn ti?

Ser at dere har fått markerte prikker både grå og røde nå, men når man klikker seg inn på tråden så er svar fra fagperson markert i rødt. Min erfaring er at denne markerte rødfargen er litt forstyrrende sterk. Dere har jo planlagt å få prikkene stående når trådene åpnes og jeg synes fagpersonenes navn/tittel i rødt som før var en grei løsning.

Bare litt brukererfaring fra meg.

Gjest har migrene

Hei,

Kan dere også se på de negative kommentarene dere har fått?

Jeg liker ikke popups blant annet, og det har blitt mindre oversiktlig nå. SDD har blant annet skrevet godt om hva han mener... Dol har mistet det som gjorde dol så bra (oppsettet eller hvordan jeg skal forklare det).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...