Snorkfrøken Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Men denne forandringen blir jeg aldri å venne meg til dessverre. Syntes dette var litt trist egentlig. Menmen, dere får ha god helg likevel ) 0 Siter
Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Vi har laget et nytt forum på http://dolere.egetforum.se/index.php Du er hjertelig velkommen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Vi har laget et nytt forum på http://dolere.egetforum.se/index.php Du er hjertelig velkommen. Men det er jo et slikt idiotforum som alle andre forum som vi ikke ville ha. Da er faktisk dette alternativet bedre. Selv om jeg er enig i mye du har skrevet bl.a at innleggene på 100 nyeste og svar til meg ikke er markert på forum og forsvinner, men det regner jeg jo med at webbis utv fikser 0 Siter
Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Men det er jo et slikt idiotforum som alle andre forum som vi ikke ville ha. Da er faktisk dette alternativet bedre. Selv om jeg er enig i mye du har skrevet bl.a at innleggene på 100 nyeste og svar til meg ikke er markert på forum og forsvinner, men det regner jeg jo med at webbis utv fikser Fram til det blir brukelig her, er jeg heller på dolerforumet. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Vi har laget et nytt forum på http://dolere.egetforum.se/index.php Du er hjertelig velkommen. Jeg klarer ikke slike typer forum. Klarer det virkelig ikke. Da er dette her myyyhyyhyyye bedre. 0 Siter
Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg klarer ikke slike typer forum. Klarer det virkelig ikke. Da er dette her myyyhyyhyyye bedre. Urk. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Urk. :-) smaken er som baken... :-p 0 Siter
Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 :-) smaken er som baken... :-p Du venner deg vel til det og du, som venner deg til alt? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Urk. Grunnen til at jeg ikke klarer slike typer forum er at det går jo ikke an å svare noen andre enn hovedinnlegshaver, og hvis man skulle svare noen andre så er det umulig å se. Man kan lage seg meterlange signaturer, masse smileys og blinkegreier, større skrift og farger og noen klikker jo tar helt av med dette. Det er disse quote-greiene, så det blir boks på boks på boks som er en utrolig irriterende ting. Og man må jo også scrolle seg ihjel for å lese svarene til et innlegg. *negativ* 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Du venner deg vel til det og du, som venner deg til alt? Venner meg til alt? Nei, det skal jeg ikke påstå. Jeg vil aldri kunne "venne meg til " tortur, slag og spark. Da ville jeg forlatt mannen min. Jeg ville aldri vent meg til å leve uten mat. Heller ikke vent meg til å være våken døgnet rundt... Eller vent meg til at mennesker jeg er glad i dør... Men jeg kan venne meg til endret design på DOL. :-) 0 Siter
Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Grunnen til at jeg ikke klarer slike typer forum er at det går jo ikke an å svare noen andre enn hovedinnlegshaver, og hvis man skulle svare noen andre så er det umulig å se. Man kan lage seg meterlange signaturer, masse smileys og blinkegreier, større skrift og farger og noen klikker jo tar helt av med dette. Det er disse quote-greiene, så det blir boks på boks på boks som er en utrolig irriterende ting. Og man må jo også scrolle seg ihjel for å lese svarene til et innlegg. *negativ* Du trenger ikke ha boks på boks når du quoter, bare å slette alt unntatt det du vil sitere. 0 Siter
Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Venner meg til alt? Nei, det skal jeg ikke påstå. Jeg vil aldri kunne "venne meg til " tortur, slag og spark. Da ville jeg forlatt mannen min. Jeg ville aldri vent meg til å leve uten mat. Heller ikke vent meg til å være våken døgnet rundt... Eller vent meg til at mennesker jeg er glad i dør... Men jeg kan venne meg til endret design på DOL. :-) Ja, jeg MENTE jo selvsagt at du vennet deg til tortur og slikt. Herregud. Når vi snakker om forum, mente jeg du kan venne deg til alt, det sier du nå selv. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Du trenger ikke ha boks på boks når du quoter, bare å slette alt unntatt det du vil sitere. Ååå..*notere flittig* 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Ja, jeg MENTE jo selvsagt at du vennet deg til tortur og slikt. Herregud. Når vi snakker om forum, mente jeg du kan venne deg til alt, det sier du nå selv. Ok. :-) Men du skrev: "Du venner deg vel til det og du, som venner deg til alt?" Du har mao ikke spesifisert det til forum. Og da benyttet jeg anledningen til å sette ting i perspektiv. For min mening er at endring av forum-design er noe man trenger å overdramatisere. For design betyr lite for meg. Det er det faglige og menneskene som trekker meg.- uavhengig av design. Og dersom jeg har skjønt deg rett, så er din mening er at DOL ikke er et sted å være lengre- når de har endret design. Helt greit. Vi har ulike meninger. :-) 0 Siter
Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Ok. :-) Men du skrev: "Du venner deg vel til det og du, som venner deg til alt?" Du har mao ikke spesifisert det til forum. Og da benyttet jeg anledningen til å sette ting i perspektiv. For min mening er at endring av forum-design er noe man trenger å overdramatisere. For design betyr lite for meg. Det er det faglige og menneskene som trekker meg.- uavhengig av design. Og dersom jeg har skjønt deg rett, så er din mening er at DOL ikke er et sted å være lengre- når de har endret design. Helt greit. Vi har ulike meninger. :-) Nei, men jeg regner ikke med at man trekker inn alt mulig annet når det faktisk er forumet vi sitter her og diskuterer. Men du liker dette, og jeg ikke, så da får du bare ha det så fint her inne. 0 Siter
Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Ååå..*notere flittig* Men du må huske å ikke slette den første -boksen, og huske å ha den til slutt. Da blir det så bra så! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Nei, men jeg regner ikke med at man trekker inn alt mulig annet når det faktisk er forumet vi sitter her og diskuterer. Men du liker dette, og jeg ikke, så da får du bare ha det så fint her inne. "Men du liker dette, og jeg ikke, så da får du bare ha det så fint her inne." Takk. Håper du også får det fint- uansett hvilket forum du går til. :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Vi har laget et nytt forum på http://dolere.egetforum.se/index.php Du er hjertelig velkommen. Sånne forum er nettopp det jeg styrer unna, og som DOL skilte seg så fantastisk ut fra. Fremdeles er DOL bedre enn det der, snakk om uoversiktelig. 0 Siter
Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Sånne forum er nettopp det jeg styrer unna, og som DOL skilte seg så fantastisk ut fra. Fremdeles er DOL bedre enn det der, snakk om uoversiktelig. Synes det forumet faktisk er mye bedre enn sånn dol ble nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.