ekte nick Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvis man scroller frem til man ser en grå linje med teksten "Spør fagperson", og trykker på den bitte lille i'en som står under der - da blir skjermbildet stort og tydelig, slik som på gamle dol. Etter at jeg oppdaget dette, bestemte jeg meg for at jeg kan bli her likevel. Det lille, vanlige skjermbilde med innlegg er nemlig altfor lite. Men nå kan vi altså få det stort. Men kan dere ikke lage den knappen/funksjonen tydeligere, vær så snill? Det ville glede mange. Sammen med litt større skrift (eller mulighet til å forstørre den selv) ville det bli nesten som gamle dol igjen. Men et problem til: Å legge flere funksjoner i pop'ups er ikke så lurt. Mange, sånn som jeg, har denne funksjonen avskrudd (feks av virusprogrammer) for å begrense reklame. Vet ikke engang hvordan jeg skrur den på igjen (og jeg ønsker å begrense pop-up reklame). Er det mulig å lage dette på en annen måte? Slik det nå er, kan jeg ikke lese Svar til meg , i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270675-kan-dere-lage-denne-knappen-tydeligere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Redaktør/daglig leder Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hehe... så du oppdaget i-en. Den er egentlig bare lagt ut som en test for ekspandert trådliste. Funksjonen er ikke helt ferdig utviklet og testet i ulike nettlesere enda, derfor ligger den litt "hemmelig" til. Men det er egentlig fint hvis dere tester den og gir oss tilbakemeldinger. Popups er sannsynligvis bare en mellomløsning,. Er helt enig med deg i svakhetene ved disse. Vi ser på hvordan vi kan løse det på en bedre måte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270675-kan-dere-lage-denne-knappen-tydeligere/#findComment-2193692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peachy Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hehe... så du oppdaget i-en. Den er egentlig bare lagt ut som en test for ekspandert trådliste. Funksjonen er ikke helt ferdig utviklet og testet i ulike nettlesere enda, derfor ligger den litt "hemmelig" til. Men det er egentlig fint hvis dere tester den og gir oss tilbakemeldinger. Popups er sannsynligvis bare en mellomløsning,. Er helt enig med deg i svakhetene ved disse. Vi ser på hvordan vi kan løse det på en bedre måte. Hei du! Dette med horisontaldelt trådliste/innlegg er veldig upraktisk for oss med små skjermer. Jeg må scrolle opp og ned hele tiden, og det er slitsomt. Det var MYE BEDRE med det vertikaldelte opplegget. Skriften er fortsatt for liten, og jeg får vondt i øynene av å sitte her. Jeg får fortsatt ikke markert leste innlegg i 100 nyeste og svar til meg, blir dette fikset på? Og det MÅ bli en funksjon lik "se tråd"-funksjonen på gamle dol, slik at man kan gå inn på tråden og se hvor innlegget ligger før man leser det. Slik det er nå, har man ikke sjans til å se hvor i tråden innlegget ligger, og da vet man jo ikke hva vedkommende har svart på. *masmasmas* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/270675-kan-dere-lage-denne-knappen-tydeligere/#findComment-2193698 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.