Gå til innhold

Litt tungvint med mye text

Anbefalte innlegg

Gjest ferri

hei

Det er enda mere tungvint og lese innlegg som ikke har avsnitt hver 4-5 linje nå synes jeg. Det er jo ikke no innrykk her, eller "linje hopp" heller, vet ikke hva jeg skal kalle det.. Også blir det litt for breit for øyna mine, de bare "faller ned" på neste linje liksom, og slitsom og drive og

*markere*

Synes godt at innleggene kan bli seende litt mere ut som man skriver dem. Når det blir for mange linjer med text etterhverandre så går det helt i surr for meg, nå har jeg kanskje problemer med og fokusere/konsentrere da.. men likevel det var mye lettere og lese når det var litt smalere, kanskje dere kunne slanke det litt, eller ordne sånn at man har mere kontrol over hvordan ett innlegg "ender opp"..?

At om man trykker på enter 1 gang for eksempel, så hopper teksten ned 1 linje også. Og at man kanskje kan bruke TAB eller space for og lage innrykk på starten.. At man får litt mere "kontroll" !!!(skrev litt trangt nå med vilje.)

Fin side altså, men kommer til og ta lang tid og bli vant til forumet!! Er ikke mega happy liksom ;)

Men kunne dere fikse så innleggs lista blir lengre, pronto!? Det er UTROLIG irriterende at man bare ser 8 innlegg eller hva det er :) Også synes jeg det er vannskelig og se hvem som svarer hvem i lange tråder. Kan dere gjøre avstanden mellom RE RE RE lengre, hvis dere skjønner..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270707-litt-tungvint-med-mye-text/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...