Gå til innhold

Hm.....NHD, trenger svar! VIKTIG!

Anbefalte innlegg

22årgammel

Jeg har ganske lav hb, er på 6,9 (dvs før jeg fikk jern igår, så nå har den vel steget litt). Har vært nede i 5,6%.

Hvor lang tid går det før kroppen kan at skade av dette?

Jeg har den siste tiden kjent et slags trykk i brystet, en slags smerte.....om jeg kan kalle det det. En vag stikking, men ikke nødvendigvis på venstre side ved hjerte......

Pulsen er også rask, og noen ganger ujevn. Er som om den hopper over et slags......spesielt når jeg anstrenger meg.

Bør jeg bry meg om dette, eller er dette ufarlig?

Jeg føler meg liksom sliten inni bryst-partiet......der hjertet og lever ligger.

Hva kan skje om jeg anstrenger meg for mye? kan hjertet eller noe stoppe da, med så lav hb? Jeg vet du skreiv forleden at du hadde hatt så lav hb selv når du var ung, uten at det på en måte gjorde noe......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270713-hmnhd-trenger-svar-viktig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...