22årgammel Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Jeg har ganske lav hb, er på 6,9 (dvs før jeg fikk jern igår, så nå har den vel steget litt). Har vært nede i 5,6%. Hvor lang tid går det før kroppen kan at skade av dette? Jeg har den siste tiden kjent et slags trykk i brystet, en slags smerte.....om jeg kan kalle det det. En vag stikking, men ikke nødvendigvis på venstre side ved hjerte...... Pulsen er også rask, og noen ganger ujevn. Er som om den hopper over et slags......spesielt når jeg anstrenger meg. Bør jeg bry meg om dette, eller er dette ufarlig? Jeg føler meg liksom sliten inni bryst-partiet......der hjertet og lever ligger. Hva kan skje om jeg anstrenger meg for mye? kan hjertet eller noe stoppe da, med så lav hb? Jeg vet du skreiv forleden at du hadde hatt så lav hb selv når du var ung, uten at det på en måte gjorde noe...... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Det er ufarlig, men gjør at du har nedsatt fysisk kapasitet. Ingenting å bruke tankene sine på. Du er på rett vei, og dette ordner seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.