Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Rrose

Vi skal straks lage en slags "bruksanvisning for nye brukere" for sånne som synes det er vanskelig å starte med forumet.

Håper du vil gi det et nytt forsøk. :)

...Ja jeg er vel bare litt treg....og litt utålmodig.-) Jeg er slik at jeg kikker innom og går igjen her og hvis det er sånn at jeg må bruke masse tid på å forstå det så blir jeg raskt borte igjen. Men det nye dol er virkelig ikke noen forbedring!

Annonse

Er det noen "nyeste innlegg" og "svar til meg"-funksjon der?

Nei, men det er muligheter for å abonnere på en tråd slik at man får melding om når det kommer nye innlegg i tråden.

Så kommer det opp et rosa ark foran forumet/tråden når det er nye innlegg, så da kan man eventuelt klikke seg inn og lese.

Gjest Nei du - det er den ikke

Vervepremien er et skikkelig koselig forum med mange koselige brukere, og faktisk 100% trollfritt. ;)

Er gjest hos dere og jammen har dere ikke allerede klart å få 2-3 troll (som jeg mistenker er en og samme person). Kanskje dere bør sjekke IP'ene til de som er der, for jeg kan allerede peke ut tre nick som er troll.

Gjest trolling?

Er gjest hos dere og jammen har dere ikke allerede klart å få 2-3 troll (som jeg mistenker er en og samme person). Kanskje dere bør sjekke IP'ene til de som er der, for jeg kan allerede peke ut tre nick som er troll.

Tør du og si hvem du mistenker? Nei, det tør du nok ikke!

Vi sjekker ikke ip-ene uten at det er mistanke om troll, og så langt har vi ikke hatt noen mistanker om trolling...

Du får si fra hvem som i dine øyne troller da. Men siden du ikke er på det forumet, blir det litt teit å sitte her og si hvordan det er der.

Gjest sjøstjerna

Det er jo selvfølgelig helt frivillig. :)

Så lenge det er masse popups og scrolling her synes jeg det andre forumet er greiere å forholde seg til.

:-)

Du er faktisk veldig ofte her. Hyggelig det- særlig fordi du skryter av at det andre forumet er bedre.

Og som du ser så lever forumet her videre med veldig mange trivelige mennesker.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...