Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vervepremien er et skikkelig koselig forum med mange koselige brukere, og faktisk 100% trollfritt. ;)

Høres veldig bra ut.

Men, det som er kjernen ved DOL er helseaspektet.

Muligheten til å komme i kontakt med kunnskapsrike brukere og til og med fagpersonale er vanskelig å kopiere. Det er det som har gjort at DOL har overlevd og vokst gjennom alle disse årene, og som gjør at det stadig tiltrekker seg nye brukere. Noen er bare innom, mens andre blir en stund. I tillegg har vi som brukere innimellom også mulighet til å hjelpe andre i en vanskelig situasjon, uavhengig av om det er venner, bekjente, eller helt ukjente. Det er faktisk også litt verdifullt. Så da får det heller være at nye tråder en stund manglet prikker, eller at siste50 fortsatt har pop-ups.

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Høres veldig bra ut.

Muligheten til å komme i kontakt med kunnskapsrike brukere og til og med fagpersonale er vanskelig å kopiere. Det er det som har gjort at DOL har overlevd og vokst gjennom alle disse årene, og som gjør at det stadig tiltrekker seg nye brukere. Noen er bare innom, mens andre blir en stund. I tillegg har vi som brukere innimellom også mulighet til å hjelpe andre i en vanskelig situasjon, uavhengig av om det er venner, bekjente, eller helt ukjente. Det er faktisk også litt verdifullt. Så da får det heller være at nye tråder en stund manglet prikker, eller at siste50 fortsatt har pop-ups.

Enig. Det som trakk meg hit var tilbudet om helseinformasjon. Fant fort ut at DOL hadde et ekstra pluss pga kunnskapsrike brukere- som til og med er trivelige mennesker!

Så dermed ble dette mitt favoritt-sted.

Høres veldig bra ut.

Kunnskapsrike brukere har vi hos oss også. :)

Så har man muligheten til å bruke dol til helsespørsmål hvis man trenger det.

:-)

Du er faktisk veldig ofte her. Hyggelig det- særlig fordi du skryter av at det andre forumet er bedre.

Og som du ser så lever forumet her videre med veldig mange trivelige mennesker.

:-)

Ja, jeg ser det er mange borte og besøker oss også, så jeg tror de fleste kikker litt fram og tilbake.

Annonse

Mista nikket

Det er jo selvfølgelig helt frivillig. :)

Så lenge det er masse popups og scrolling her synes jeg det andre forumet er greiere å forholde seg til.

Var innom siden deres og kikka. Skal en klage på skrolling så må det vel være der. Brukerne legger inn bilder og andre svarer med bilder. Det blir jo meterlange tråder av det.

Høres veldig bra ut.

Enig med Zombiebob.

Det er ikke layouten som er DOL, det er DOL selv det.

Og som du sa, det er morsomt at man klager så himla mye på skrollingen, men dere gjør jo ikke annet enn å skrolle på det andre forumet!!!

Nei, men det er muligheter for å abonnere på en tråd slik at man får melding om når det kommer nye innlegg i tråden.

Så kommer det opp et rosa ark foran forumet/tråden når det er nye innlegg, så da kan man eventuelt klikke seg inn og lese.

Jeg tror jeg blir her. :-)

delphina1365380402

Den malen dere har valgt er utrolig slitsom, og som bruker går en fort trøtt av den. Det er altfor mange kategorier/tema - i stedetfor å møtes på ett sted må en drive å "surfe" rundt på en hel masse overskrifter......... Nei, dette er ikke noe forum for meg, nei, da heller danske dol enn så lenge.

Den malen dere har valgt er utrolig slitsom, og som bruker går en fort trøtt av den. Det er altfor mange kategorier/tema - i stedetfor å møtes på ett sted må en drive å "surfe" rundt på en hel masse overskrifter......... Nei, dette er ikke noe forum for meg, nei, da heller danske dol enn så lenge.

Som sagt er det helt frivillig om man vil være her eller der. :)

Annonse

Gjest sjøstjerna

Kunnskapsrike brukere har vi hos oss også. :)

Så har man muligheten til å bruke dol til helsespørsmål hvis man trenger det.

Jeg vil ha _både_ kunnskapsrike brukere _og_ helseinfo samtidig.

Blir som Ole Brum- og jatakk begge deler

Ergo blir jeg her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...