Dorthe Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Dette kan ikke være sant. 8 innlegg på fire timer på åpent. Det er sprøtt det, verre enn på julaften. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Det har begynt å tynne ut i rekkene ja. En merker at folk har forsvunnet! 0 Siter
Gjest Novelle Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Ikke at jeg er den mest aktive her, men selv jeg syns det er dårlig stelt ja..... 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Skrevet 17. mars 2007 Det har begynt å tynne ut i rekkene ja. En merker at folk har forsvunnet! Ser ut at det blir mer sopranos på meg altså. Jeg har akkurat begynt å se så jeg har mange episoder. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Ser ut at det blir mer sopranos på meg altså. Jeg har akkurat begynt å se så jeg har mange episoder. Det gjør du det lurt i. Du vet jo ellers hvor alle aktive dolerne er. Kos deg med sopranos. Selv tror jeg at jeg prøver å sjekke forholdene på våres nye dol. Ha en fin kveld:) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Her er det skikkelig labert ja. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Skrevet 17. mars 2007 Det gjør du det lurt i. Du vet jo ellers hvor alle aktive dolerne er. Kos deg med sopranos. Selv tror jeg at jeg prøver å sjekke forholdene på våres nye dol. Ha en fin kveld:) Jeg kommer etter hehe 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Blir en ond sirkel det her, og problemet er, som jeg skrev mer utdypende på webmasterforumet, ikke at de gamle stikker, men at det nye formatet ikke er åpent nok til at nye som ramler innom for å stille et fagrelatert spørsmål ser at dette faktisk er/var et meget godt besøkt forum, og de vil derfor ikke bli. For en uke siden hadde de fleste fått svar, om ikke fra fagpersonell, på sine spørsmål nesten umiddelbart. Det vil ikke skje nå. Og verre vil det bli. Men jeg tror ikke flertallet av de gamle har lagt inn årene riktig ennå. De gjør nok som meg og avventer for å se om noen tar til fornuft før de stikker helt. 0 Siter
Osiris Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Blir en ond sirkel det her, og problemet er, som jeg skrev mer utdypende på webmasterforumet, ikke at de gamle stikker, men at det nye formatet ikke er åpent nok til at nye som ramler innom for å stille et fagrelatert spørsmål ser at dette faktisk er/var et meget godt besøkt forum, og de vil derfor ikke bli. For en uke siden hadde de fleste fått svar, om ikke fra fagpersonell, på sine spørsmål nesten umiddelbart. Det vil ikke skje nå. Og verre vil det bli. Men jeg tror ikke flertallet av de gamle har lagt inn årene riktig ennå. De gjør nok som meg og avventer for å se om noen tar til fornuft før de stikker helt. Jeg har heller ikke sagt endelig takk og farvel - enda. Men slik det nå er så er det ikke holdbart i lengden. Men de lærer nok ikke før annonsørene klager over at de får registrert færre besøk enn tidligere. Når dol begynner å tape penger, da kanskje de husker hva vi har sagt og at vi faktisk bidrar til at dette forumet er bra besøkt og dermed verdt å reklamere på. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Skrevet 17. mars 2007 Blir en ond sirkel det her, og problemet er, som jeg skrev mer utdypende på webmasterforumet, ikke at de gamle stikker, men at det nye formatet ikke er åpent nok til at nye som ramler innom for å stille et fagrelatert spørsmål ser at dette faktisk er/var et meget godt besøkt forum, og de vil derfor ikke bli. For en uke siden hadde de fleste fått svar, om ikke fra fagpersonell, på sine spørsmål nesten umiddelbart. Det vil ikke skje nå. Og verre vil det bli. Men jeg tror ikke flertallet av de gamle har lagt inn årene riktig ennå. De gjør nok som meg og avventer for å se om noen tar til fornuft før de stikker helt. Jeg har ikke tenkt å stikke av jeg heller men jeg kan ikke spamme ned hele åpent alene. Det er grenser for hva jeg kan skrive. Jeg er ikke zakkoo heller ) 0 Siter
Patsi Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Jeg har ikke tenkt å stikke av jeg heller men jeg kan ikke spamme ned hele åpent alene. Det er grenser for hva jeg kan skrive. Jeg er ikke zakkoo heller ) Hehe :-D 0 Siter
sheba Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Jeg har ikke tenkt å stikke av jeg heller men jeg kan ikke spamme ned hele åpent alene. Det er grenser for hva jeg kan skrive. Jeg er ikke zakkoo heller ) stikker ikke jeg heller, men synes det er fryktelig kjedelig her inne etter forandringen. så jeg titter bare innom av og til, før var jo alltid DOL sida framme på skjermen:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Ja det er skikkelig trist. Noe mangler i min hverdag Men fint at du er her da! ) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Har vært litt lite nå, men forhåpentligvis så tar det seg opp etterhvert. Regner jo med det. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Jeg kommer etter hehe Jeg venter og ser. Jeg syns fremdeles det er uoversiktlig og scrollete, og regner med at det blir endret tilbake til slik det var, eller omtrentlig slik. Kan være bra med en pause uansett for min del. I alle fall ser det ut til at mange troll har falt av i den brå svingen. Vi får håpe det. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har ikke tenkt å stikke av jeg heller men jeg kan ikke spamme ned hele åpent alene. Det er grenser for hva jeg kan skrive. Jeg er ikke zakkoo heller ) Stikker heller ikke. Troll ramlet av, og bra er det. Jeg var her en stund i går ettermiddag. En rask titt da på 100 nyeste fortalte meg at snittet da var å¨drøyt 1 innlegg pr.minutt. Uansett kjedelig å høre at det var så stilt her i går kveld. :-( 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har ikke tenkt å stikke av jeg heller men jeg kan ikke spamme ned hele åpent alene. Det er grenser for hva jeg kan skrive. Jeg er ikke zakkoo heller ) Stikker ikke jeg heller, og det er godt å se at det er flere av oss :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Skrevet 19. mars 2007 Har vært litt lite nå, men forhåpentligvis så tar det seg opp etterhvert. Regner jo med det. Ja, jeg håper da virkelig det ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.