Gjest Bostøtte Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Har du søkt om bostøtte ? Synest uansett veldig synd på deg og jeg synest at det er skammelig at noen som jobber så hardt i forhold til helsen skal ha det så grusomt. Kjenner folk som ikke gjør en dritt men, som likevel lever som grever, ufortjent. 0 Siter
Gjest Jeg ser ingen vei ut Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Så hvorfor er livet så vanvittig urettferdig? Skal jeg bli halvkriminell for å overleve, gi faen og sleipt utnytte systemet? Kjenner en smerte i meg som er så stor, at jeg vet ikke om jeg klarer å leve sånn så mye lenger. Hva skal til? Burde jeg vært sleipere, nilest alle regler for å finne "smutthull"?? Er det slik norge har blitt?? Og en ting til; man hører stadig om folk som går på trygd som reiser faen meg både dit og hit. Jeg spyr. Dersom jeg overlever skal jeg bli kritisk, gravende journalist avsløre avskummene og folk som utnytter et (kanskje??) dumsnilt system. FY FAEN 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.