Gå til innhold

Hva skal til for å få psyk. sykepleier?

Anbefalte innlegg

Gjest Nesten alt er opptatt

Når blir det bestemt eller i hvilke situasjoner bestemmes det at det vil være best å ha en psyk. sykepleier som kommer hjeme til noen ? Hvem tar eventuelt den avgjørelsen ?

Jeg har gått til psykolog i snart 1 1/2 år og til sommeren skal skal jeg avvikle det da psykologen har blitt forelder og skal ha permisjon.

Ser ikke på meg selv som frisk og ferdigbehandlet. Jeg kommer meg nesten aldri ut av leiligheten og har angst for omtrent alt som er.

Tenkte kanskje det hadde vært fint for meg om noen kom til meg og var her litt innimellom?

Fortsetter under...

Gjest lykke til

Du kan spørre psykologen din om denne kan ta kontakt for deg. Eller du kan ta det opp med fatslege. Det kan hende det også er mulig å ta kontakt selv, via mail eller telefon. Gå inn på din kommunes nettsider og se hva du kan finne.

I min kommune kan en ta kontakt selv og få en vurderingssamtale hos psykiatrisk team. Eller en kan henvises av f.eks. psykolog eller fastlege.

Det kommer sikkert veldig mye an på kapasiteten, men jeg tror at terskelen for å få hjelp er ganske lav. Det er nok at du selv kjenner at du har behov for hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...