Gå til innhold

Kjempesynd

Anbefalte innlegg

Gjest Enda en mare

Jada, jeg vet dere har fått mye pepper, men det må da for pokker gå an å ta litt kritikk??

Jeg var innom det forumet noen har opprettet for DOLere, og jeg synes det jeg leser der er kjempesynd. Flere der skriver at de ikke engang er innom DOL mer, ikke for å lese engang. Gamle, kjente nick, som alltid kom med gode, konstruktive råd. Disse har dere nå klart å "jage bort" herfra. Med den oppførselen dere har vist, har dere klart å få flere brukere til å bli likeyldige til hele DOL.

Og det virker faktisk som om det er målet deres. Å bli kvitt "chatterne". Men om der er målet, hvorfor kan dere ikke si det da?! For dere vil vel helst fremstå som et seriøst helstenettsted, uten diskusjoner om gardiner, middagsmat og musikk?

Jeg håper i allefall dere snart kommer ned fra den monstersvære hesten dere sitter på, og ser hva som er i ferd med å skje her. Joda, de aller fleste vil vel bli her, men jeg synes faktisk dere behandler de mest trofaste på en tarvelig måte. Hadde det ikke vært for de brukerne som har vært her nesten fra starten av, hadde vel norske DOL vært det samme som det svenske og norske, nemlig dødt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270831-kjempesynd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har ingen intensjoner om å kvitte seg med

"chatterne". De ønsker å fortsette som før med begge brukergrupper.

De vil gjøre forumet bedre for alle og forstår frustrasjonen over at de har valgt å gjøre endringene "live". Grunnen til at de gjør det på denne måten er at di da kan lage forumet slik brukerne vil ha det og det er jo bra, ikke sant? :o)

De som har valgt å kutte ut dol uten at di en gang har vært her inne å sett endringene som er gjor,t og kanskje heller ikke kommer tilbake for å se det ferdige produktet, ja de får bare la være da;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270831-kjempesynd/#findComment-2194483
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...