Svimern Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Jeg startet behandling med Cipralex for ca 1 år siden for en depresjon. Ganske snart begynte det å gå bra og jeg var i jobb som daglig leder igjen allerede etter to mnd. Derfra og til i dag har det gått og går veldig bra ! Jeg står på 10 mg. Cipralex. Jeg tenker nå jeg kan slutte, MEN jeg ser fortsatt at jeg blir stadig bedre. For 6 mnd siden trodde jeg at jeg var 100%, men har de siste 6 mnd hatt en utrolig bedring. Mitt spørsmål er om jeg da bør stå på medisinen enda et halvt til et år ? Jeg legger til at jeg har ingen bivirkninger av betydning. Mvh Svimern 0 Siter
lof Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Har du ingen bivirkninger er det vel ingen grunnn til å slutte med medisinene? Er nå selv inne i min tredje depresjon, og vil aldri vurdere å slutte med Seroxat igjen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Ja, jeg synes absolutt at du bør fortsette med medisinen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.