Gå til innhold

Anbefalte innlegg

* La det være prikk utenfor hovedinnlegg også når man har trykket på "vis alle".

* Når man trykker på 25/50/100 nyeste: La det være en fargemarkering av de innleggene man har lest.

* Mer om 25/50/100 nyeste: Også fint om man ser at innleggene kommer i en tråd man allerede har klikket på! Før var det fargeforandring på "se tråd" når man hadde klikket på den før, uansett om overskrift var forandret. Veldig grei måte å følge med på de trådene man var interessert i.

* Mulig dette har en løsning, men jeg har ikke funnet den: "Svar til meg" åpner i nytt vindu, men det er ingen knapp for "oppdater". Det burde det være!!!

* Og viktigst av alt, selv om onde rykter på DOL vil ha det til at dere vil være sta som esler på at den nye løsningen er bedre *S*: FÅ TILBAKE VERTIKAL DELING!!!

*stepping down from sopa box*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270891-diverse-ting-dere-burde-fikse-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Det jeg lurer mest på, og som ingen webbiser ser ut til å ville svare på, er hvor forbedringene er.

Det er mye å klage på. Det ser alle ut til å være enige om.

Men hvor er forbedringene? Hva er poenget med et nytt forum hvis det ikke er noen forbedringer?

Noe jeg har glemt i alle mine andre innlegg: Vi trenger en quote-funksjon. Dol må vel være det eneste forumet i nettverdenen som ikke har den muligheten.

Det er for dumt i 2007, og nå til og med med en såkalt forbedret utgave, å måtte sitte og qoute med anførselstegn.

Det jeg lurer mest på, og som ingen webbiser ser ut til å ville svare på, er hvor forbedringene er.

Men hvor er forbedringene? Hva er poenget med et nytt forum hvis det ikke er noen forbedringer?

Noe jeg har glemt i alle mine andre innlegg: Vi trenger en quote-funksjon. Dol må vel være det eneste forumet i nettverdenen som ikke har den muligheten.

Det er for dumt i 2007, og nå til og med med en såkalt forbedret utgave, å måtte sitte og qoute med anførselstegn.

He he, hva er forbedringen. Godt spørsmål!

Gjest prust

Hva mener du med quote?

Annonse

ShitDiddelyDo

Hva mener du med quote?

"Hva mener du med quote?"

Hvis du går inn på hvilket som helst annet forum i verden vil du ha en funksjon der du kan svare på andres innlegg, trykke på noe som i Norge stort sett heter "siter", og dermed slippe å bruke gåseøynene du ser jeg brukte nå da jeg kopierte det du skrev ("hva mener du med quote?" på toppen her.

Eksempel:

http://dolere.egetforum.se/viewtopic.php?t=141

Hadde vi hatt det ville det her stått: Prust skrev, det du skrev ville kommet inne i en boks, og alle hadde enkelt sett nøyaktig hva jeg svarte på. Inne i boksen kan du naturligvis redigere som du selv vil, og fjerne det du ikke vil svare på.

Siden de snakker om forbedringer er det utrolig at de ikke har gjort noen forbedringer, og quote-funksjonen tror jeg knapt du finner andre forum enn dol som ikke benytter seg av.

Jeg lurer bare på hvor de såkalte forbedringene er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...