Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Hehe, jeg har fått alle svarene dine under "svar til meg".

Men det er åpenbart en grense, og den viste seg nå å være mye mindre enn jeg trodde, for hvor mange innlegg vi kan poste i en tråd før tråden forandrer seg til det reneste kaos.

Det har var litt artig. Du skrev i tråden og argumenterte mot klaginga, men nettopp din argumentasjon mot klaginga fikk deg til å se noe som ga grunn til å skrive et klageinnlegg her. :)

Men det er åpenbart en grense, og den viste seg nå å være mye mindre enn jeg trodde, for hvor mange innlegg vi kan poste i en tråd før tråden forandrer seg til det reneste kaos.

Det har var litt artig. Du skrev i tråden og argumenterte mot klaginga, men nettopp din argumentasjon mot klaginga fikk deg til å se noe som ga grunn til å skrive et klageinnlegg her. :)

Hehe, ja der kan du se..

Men altså, jeg mener fremdeles at å klage i øst og vest inn på åpent ikke har noe for seg! Det forsurer bare "stemingen". Derfor gikk jeg inn hit å stilte et spørsmål. (som i beste "god forbilde"-stil!)

Jeg mener OGSÅ dette brukergrensenittet er søppel og jeg klagde også da det nye brukergrensesnittet ble lansert, men det hjelper jo ikke å klage og sutre i mange dager på åpent fora til alle andre brukere. Det som hjelper er å henvende seg til de som lager dette! JEG blir hvertfall smålei av å se klageinnlegg ENDA, for "alle" har jo fått med seg at "ingen" liker dette oppsettet. Så det blir litt smør på flesk.. Let's move on, og la den stakkars ene jævlen som sitter å programmerer dette få tid til å fikse dette uten å male den samme mølla om og om igjen.

tja, hva sier man;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...