Gjest psyk og psyk.. Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har forsøkt Zyprexa og Risperdal i små doser, men ingen av disse to medisinene holder jeg ut å bruke over tid. Zyprexa gir meg sultfølelse som ikke er mulig og tilfredstille, og Risperdal-tablettene (bare 1mg) gjør meg så trøtt at neste dag blir ødelagt... Jeg lurer på om det finnes noe annet jeg kan prøve, eller skal jeg bare la være å bry psykiateren min med dette nok en gang? Jeg har fått denne typen medisin for å begrense angst, gruble mindre, få mindre film i hodet når jeg skal sove. Det er antatt at jeg har post-traum..lidelse. Jeg har også zopiklone og ta når kvelden er veldig ille.., men trenger også antipsykotika for jeg hadde det bedre da jeg brukte det. Men kan altså ikke bruke det over tid, da ender jeg opp som veldig upopulær sovedukke, eventuelt -- svært overvektig... 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Abilify og zeldox skal visst ikke gi sultfølelse,du blir ikke trøtt av det heller... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Det finnes andre medisiner du kan prøve f.eks Zeldox og Fluanxol. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.