Gå til innhold

NHD-antipsykotika

Anbefalte innlegg

Gjest psyk og psyk..

Jeg har forsøkt Zyprexa og Risperdal i små doser, men ingen av disse to medisinene holder jeg ut å bruke over tid.

Zyprexa gir meg sultfølelse som ikke er mulig og tilfredstille, og Risperdal-tablettene (bare 1mg) gjør meg så trøtt at neste dag blir ødelagt...

Jeg lurer på om det finnes noe annet jeg kan prøve, eller skal jeg bare la være å bry psykiateren min med dette nok en gang?

Jeg har fått denne typen medisin for å begrense angst, gruble mindre, få mindre film i hodet når jeg skal sove. Det er antatt at jeg har post-traum..lidelse. Jeg har også zopiklone og ta når kvelden er veldig ille.., men trenger også antipsykotika for jeg hadde det bedre da jeg brukte det. Men kan altså ikke bruke det over tid, da ender jeg opp som veldig upopulær sovedukke, eventuelt -- svært overvektig...:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270919-nhd-antipsykotika/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...