Gjest D*lilith Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Det er vel ikke farlig å "drikke med måte" når man går på AD og AP? Tar også vival,men trenger ikke så mye av det når jeg drikker litt 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Det er høyst individuelt hvordan man reagerer (som med veldig mange ting). Du må prøve deg fram. Om du drikker en øl og tåler det, så drikker du to øl neste gang, om du vil det. Etc. etc. etc. Jeg har aldri trengt å justere alkoholmengde i forhold til hvilke medisiner jeg går på (Lamictal og forskjellige AD gjennom flere år). 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Det er høyst individuelt hvordan man reagerer (som med veldig mange ting). Du må prøve deg fram. Om du drikker en øl og tåler det, så drikker du to øl neste gang, om du vil det. Etc. etc. etc. Jeg har aldri trengt å justere alkoholmengde i forhold til hvilke medisiner jeg går på (Lamictal og forskjellige AD gjennom flere år). ok,takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.