Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tacomix

Hei Pekkaline.

Ja, jeg kikker innom her innimellom. Må jo det for jeg har jo et håp om at dol blir brukervennlig igjen. Men hittil oppfatter jeg ikke dol som det å jeg holder meg vekke ved å skrive inn her. Men jeg skriver som sagt meldinger til folk om jeg får noen.

Det er koslig å høre at du savner meg her. Alltid koslig å høre noe slikt. Jeg vet ikke om jeg kommer tilbake til dol, eller når jeg gjør det. Heller ikke om folk blir med tilbake. Vi får bare håpe at dol blir bedre å bruke. Da kommer jeg jo selvsagt tilbake.

Håper du holder ut litt til uten meg her. Det er koslig at du skriver meldinger til meg her, så det er bare å gjøre det. Jeg sjekker som sagt meldinger innimellom:)

Håper du titter innom hos meg. Takk for mailen også. Vi snakkes:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270936-tacomix/#findComment-2195206
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...