AnnaSara Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har to spørsmål: 1. Jeg har startet på Fluoxetin. Har tatt 10 mg. daglig i 6 dager. Jeg leser i pakningsvedlegget at man skal kontakte lege om man får allergiske reaksjoner. Jeg har fått kløe av medisinen. Det klør spesielt på leggene og under forsålene. Jeg har også litt flammer på halsen (klør ikke). Er ikke dette en allergisk reaksjon da? Får ikke tak i legen min. Bør jeg slutte og gå tilbake til seroxat? Jeg er redd. 2. Hva er hva? Jeg kjenner litt stikking i huden, hendene dovner stadig, angsten har økt...og jeg er småkvalm. Er dette bivirkninger av fluoxetin eller er det fordi jeg sluttet for brått med seroxat? Etter råd fra legen min trappet jeg ned fra 20 til 10 i en uke før jeg startet opp på 10 mg. fluoxetin. Så er altså planen å øke til 20 mg. i morgen. Men nå vet jeg ikke om jeg tør.... Hilsen fortvilet 0 Siter
LaLuna83 Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Hei har gått på fontex (fluoxetin) i over 3 år, og går på 60 mg daglig nå. har ikke hatt noen bivirkninger av dem... Så du kan jo sjekke felleskatalogen.no om det står som bivirkning på pillene 0 Siter
AnnaSara Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 Hei har gått på fontex (fluoxetin) i over 3 år, og går på 60 mg daglig nå. har ikke hatt noen bivirkninger av dem... Så du kan jo sjekke felleskatalogen.no om det står som bivirkning på pillene Takk skal du ha :-) Jeg føler meg litt bedre nå....kanskje det "bare" er begynner-problemer (?) Er du ellers fornøyd med Fontex? Jeg håper inderlig at de er bra for meg og at jeg ikke eser ut mere.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.