Gå til innhold

Tynn...

Anbefalte innlegg

Gjest legeangst

Hei. Jeg har et seriøst problem. Jeg er tynn.. Jeg mener skikkeli tynn. Slik at det er stygt. Jeg er 20 år, og mener da at jeg ikke kan få som svar at jeg er i vekstperioden, og at det er derfor. Jeg reiser i millitæret til høsten, og har da et ønske om å legge på meg før dette, slik at jeg kan trene litt der. Slik jeg er nå, ser jeg ingen vits i å trene, fordi at jeg ikke får noen muskler. Man må jo ha fett på kroppen som omdannes til muskler. Jeg har fått beskjed om at jeg burde prøve "myseprotein" og "weight gainer". Kan jeg? Og hvor får jeg eventuellt kjøpt dette? Jeg er 1.83 høy og veier 60 kg. Sier ikke det alt? Håper på svar, da dette er et seriøst problem for meg. Jeg spiser forresten godt. Det bemerker alle rundt meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27098-tynn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Dersom du spiser mye og likevel ikke legger på deg, vil jeg anbefale deg å kontakte lege for å få sjekket at du ikke er plaget med for høyt stoffskifte.

Du trenger ikke ha fett på kroppen for å danne muskler. Muskler blir vesentlig dannet fra eggehvitestoff som du da må få inn gjennom kosten. Jeg vil anbefale trening for ditt problem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27098-tynn/#findComment-111030
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...