Katie Skrevet 12. mai 2001 Skrevet 12. mai 2001 Jeg ville bare fortelle deg at jeg er blitt så utrolig glad i deg. Du aner ikke hvor mye det betyr for meg å ha deg å "prate" med. Du støtter bestandig, sier det jeg trenger å høre i mailene dine, og jeg setter så utrolig stor pris på deg. Jeg er også utrolig glad for at du godtar at jeg ikke alltid klarer å være "fornuftige Katie". Kjempe glad i deg vennen. (P.S les mailen din:)) Klemmer fra 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 12. mai 2001 Skrevet 12. mai 2001 Fint om du bruker forum for meldinger til slike innlegg Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest suselusa Skrevet 13. mai 2001 Skrevet 13. mai 2001 Kjære Katie, Tusen takk for de fine orda... Har også blitt veldig glad i deg ettersom jeg kjenner deg bedre og bedre... Har lest mailen din, og nå får du en tilbake hvert øyeblikk:) Vi får prøve å sende sånne meldinger på det andre forumet (men jeg ville aldri sett det dersom det var på et annet forum enn her tror jeg da:(... *Stor klem!!!* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.