Gå til innhold

allergi???

Anbefalte innlegg

Gjest suldra

I fjor ble jeg skikkelig dårlig i pollensesongen. Jeg mistet matlysten helt og alt jeg spiste kom ut igjen bakveien med en gang og i flytende form. Før dette har jeg hatt de vanlige plagene med tett nese og ører som ofte også er smertefulle og kløende øyne. Det ble tatt masse prøver av meg og det ble tatt colonskopi og røntgen av tarmen. Ingen fant noe galt. Det hele ble avvist med at det var psykisk. Jeg har alltid vært psykisk sterk og dette kan jeg derfor heller ikke forstå. Jeg var dårlig i tre måneder. Jeg spurte legen min om dette kunne ha noe med allergien min å gjøre, men dette avviste hun. Jeg ble litt bedre etter jeg begynte med clarityn i den perioden. Til sammen gikk jeg ned 7 kilo. Jeg merker nå at jeg begynner å miste matlysten igjen og jeg har begynt å få dirare opptill tre ganger om dagen. Kan dette ha noen sammenheng med min pollenallergi og gjøre? Hva kan i såfall hjelpe meg? Det ble tatt blodprøver av meg i vinter av en annen lege med henhold til melke og glutenallergi, men det slo ikke ut på noen prøver. Kan det allikvel oppstå overømfintelighet/allegi mot disse i pollensesongen pga. at kroppen allerde er overbelastet?

Dette ble langt, men jeg frykter at denne sommeren nå skal bli en gjentagelse av den forrige og jeg håper du kan gi meg et svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27102-allergi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...