Gjest pigini Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Ble tidligere fortalt at jeg virket mere agitert enn deprimert. Hva betydde dette? 0 Siter
Gjest lex copi Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 At det virket som om du var mer sint enn deprimert. 0 Siter
Gjest pigini Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 At det virket som om du var mer sint enn deprimert. Ok, takk. Skjønner egentlig ikke at jeg skulle være sint, det er jeg sjelden, men, men, var ganske mye på "hugget" da. Så kanskje de tolket dette som sinne. 0 Siter
Gjest lex copi Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Ok, takk. Skjønner egentlig ikke at jeg skulle være sint, det er jeg sjelden, men, men, var ganske mye på "hugget" da. Så kanskje de tolket dette som sinne. De har vel tolket det dit hen at du var mer aggressiv/pågående enn du var deprimert. I dette tilfellet tror jeg det var ment i positiv forstand. Det at du var "på hugget" indikerer aktivitet og engasjement. Mange blir passive og tiltaksløse ved depresjoner. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Agitert betyr mer "på hugget" eller "oppgira" enn sint. 0 Siter
Gjest pigini Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Agitert betyr mer "på hugget" eller "oppgira" enn sint. Takk, den kan jeg gå med på. Kan vel også virke sånn når jeg har angst og i tillegg er i en av mine bipolare "perioder". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.