Gå til innhold

Aurorix nhd

Gjest aurorixbrukeren

Anbefalte innlegg

Gjest aurorixbrukeren

Jeg var inne på interaksjoner og sjekket valium som jeg bruker terapautisk dose av og aurorix. Der sto det at konsentrasjonen av diazepan økte når man brukte aurrorix??

Betyr det at jeg kan bruke mindre diazepan eller er det bare det at det henger lenger igjen i blodet??

Og så en ting til .. Denne gangen får jeg ikke antidepressiv virkning av aurorix, bare gråter. har ikke kommet opp på 450 enda, men nesten.(ca 375 eller litt mere) Jeg er ekkel en tre fire timer etter at jeg har tatt dosen. Vil dette gi seg?? Forrige gang jeg brukte Aurorix fikk jeg et energikick og hadde lite bivirkninger.. denne gangen er jeg helt utslått og trett?? Jeg var veldig svimmel da jeg startet, og dette har langt fra blitt bedre. Forrige gang hjalp det på mine hodeplager, men hadde et bedre utgangspunkt (GAD)--- denne gangene var jeg helt utsålått av svimmelhet (angst?)og depresjon. Er det grunnen til at det drøyer med virkning-- at det tar lengre tid jo værre man er. Håper ikke aurorix gir panikkanfall--- fikk det på ssri når jeg økte dosen!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271167-aurorix-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...