Spirello Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Vi har en kollega som går av nå snart. Jeg har ansvr for å kjøpe gave og skrive kort. Men hva skriver man på et kort til en som blir pensjonist? Takk for samarbeidet og lykke til i pensjonisttilværelsen??? Som dere skjønner så er det første gang jeg skal skrive et sånt kort. Blir glad hvis noen har forslag til meg. 0 Siter
Gjest lev ut drømmene dine? Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Jeg tror jeg kanskje ville føyet til at han er velkommen til å besøke dere i lunsjen? Og kanskje at dere vil bli innvitert til kaffe i hagen? Det er sikkert ikke lett å avslutte en lang tjeneste for så å ikke se noen av dere lengre? Jeg vet at mange blir sittende å stirre ut av vinduet, men jeg kjenner ikke denne personens gleder og lyster., så ..... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 Skrevet 14. mai 2014 Hva med: Du har vært en flott kollega. Ha en strålende pensjonisttilværelse! Jeg ønsker deg gode år fremover, med gjøremål du velger selv. Ellers kan du finne flere forslag på denne siden: http://spesielleanledninger.myiglo.com/?p=566 Anonymous poster hash: 3c0d5...ef2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.