Spirello 4 604 0 Rapporter innlegg Skrevet Mars 23, 2007 Vi har en kollega som går av nå snart. Jeg har ansvr for å kjøpe gave og skrive kort. Men hva skriver man på et kort til en som blir pensjonist? Takk for samarbeidet og lykke til i pensjonisttilværelsen??? Som dere skjønner så er det første gang jeg skal skrive et sånt kort. Blir glad hvis noen har forslag til meg. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gjest lev ut drømmene dine? 0 0 Rapporter innlegg Skrevet Mars 23, 2007 Jeg tror jeg kanskje ville føyet til at han er velkommen til å besøke dere i lunsjen? Og kanskje at dere vil bli innvitert til kaffe i hagen? Det er sikkert ikke lett å avslutte en lang tjeneste for så å ikke se noen av dere lengre? Jeg vet at mange blir sittende å stirre ut av vinduet, men jeg kjenner ikke denne personens gleder og lyster., så ..... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
AnonymBruker 115 661 5 699 Rapporter innlegg Skrevet Mai 14, 2014 Hva med: Du har vært en flott kollega. Ha en strålende pensjonisttilværelse! Jeg ønsker deg gode år fremover, med gjøremål du velger selv. Ellers kan du finne flere forslag på denne siden: http://spesielleanledninger.myiglo.com/?p=566 Anonymous poster hash: 3c0d5...ef2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider