Gjest jente med kløft Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Det har jeg. I dag kom jeg i snakk med en om det, og han sa: "Ja, du vet vel hva det betyr??" "Nei", sa jeg.... det har jeg aldri hørt noe om... "Du som er så flink til å google finner vel lett utav det" sa han og blunket, men det gjorde jeg faktisk ikke. Men det var noe POSITIVT. Hva da?? :-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Nå har jeg prøvd å google men finner ikke noe om det. Jeg har også kløft i haka og må si jeg ble nysgjerrig nå ) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Ene venninna mi har en solid kløft i haka. Hun sier det betyr at hun er glad i mannfolk, og at det stemmer 0 Siter
Gjest jente med kløft Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Ene venninna mi har en solid kløft i haka. Hun sier det betyr at hun er glad i mannfolk, og at det stemmer Ha ha... utifra måten han sa det på kunne det godt være noe sånt. Han vet jo akkurat hvordan jeg er :-) Hva med mannfolk med kløft da? ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Ene venninna mi har en solid kløft i haka. Hun sier det betyr at hun er glad i mannfolk, og at det stemmer Hehe, jeg har også kløft i haka, men den har jeg aldri hørt før ) 0 Siter
Zombiebob Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Ha ha... utifra måten han sa det på kunne det godt være noe sånt. Han vet jo akkurat hvordan jeg er :-) Hva med mannfolk med kløft da? ;-) Hm... skeptisk, veeeldig skeptisk. 0 Siter
Peppita Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Kløft i haken på mannfolk betyr vist at de er gode elskere og på kvinner betyr det at de får viljen sin og oppnår det de ønsker, sier vi her 0 Siter
Excelsion Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Ha ha... utifra måten han sa det på kunne det godt være noe sånt. Han vet jo akkurat hvordan jeg er :-) Hva med mannfolk med kløft da? ;-) Typen har kløft... Omtaler det som rompa hans herover... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.