morsan Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Stakkars mann! Og Stakkars BARN! http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/03/25/496044.html 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Herremann! Dette er jo hårreisende! Det er jo heller ikke snakk om en liten flørt liksom når de har fått så mange barn sammen....flere års bedrageri. Huffda.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 jeg er litt overrasket over at dette er noe å skrive i avisen om. Altså, dette er vel ikke akkurat første gangen noe sånt har skjedd? Utrolig av kona ja.. men som sagt.. ikke noe som sjokkerer. 0 Siter
fineline Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 jeg er litt overrasket over at dette er noe å skrive i avisen om. Altså, dette er vel ikke akkurat første gangen noe sånt har skjedd? Utrolig av kona ja.. men som sagt.. ikke noe som sjokkerer. Det sjokkerer, men jeg er enig at det er ingenting å skrive om i avisen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Huff og huff! Tragisk. Hva sa denne kvinnen til seg selv for å rettferdiggjøre det hun gjorde, tro? 0 Siter
petter smart Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 En mer råtten kvinne skal man lete lenge etter. Hun fikk bevisst 5 barn med sin elsker og prøvde å lure mannen til å tro at de var hans. Når det så kommer ut kaster hun ham ut og setter barna opp mot han. Nå vil de ikke se han fordi de tror han har lurt dem. Hadde dette vært meg hadde barna snart vært morløse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.