Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg er ikkje av dei som synst nye DOL er ein katastrofe. Det er nokre problem med delar av det nye, men eg er viss på at det blir det skikk på etter kvart.

Eg synst det er greit at "siste innlegg" og "svar til meg" opnast i eit nytt vindu. MEN - det som må på plass er ein liten javascriptsnutt som sørgar for at popupvindauget kjem i fokus når ein klikkar på lenka. (Javascriptet må vera i det vindauget som opnar popup'en elles funkar det ikkje i Firefox.)

Eg trur mange ikkje skjønar nokon ting når dei har klikka på "siste innlegg", visar ein tråd og så klikkar på "siste" igjen. Då verkar det som det ikkje skjer nokon ting, medan sida blir lasta i eit vindu som ligg bak det aktive.

Det er imidlertid enkelt å fikse med eit javascript.

Fargen kan med fordel endrast. Gjerne til kvitt eller noko kvitare.

Mengden scrolling er litt problematisk, og det er heller ikkje gunstig med så breie tekst-vindu slik mange påpeiker. Det er vanskelegare å lesa. Det hadde nok på ein måte vore ein fordel å hatt ei vertikal deling mellom trådlista og innlegga - meir slik det var før.

Eg synst elles det er oversiktleg og greit, og større font i forumet er supert! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271567-konstruktiv-kritikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...