Gjest jeg har mine tanker Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Noen homser eller noen som kjenner de godt som kan opplyse meg litt. Jeg lurer på om det virkelig er riktig at de flørter med kvinner på samme måte som menn. Jeg har da kjent en del homser, men de har vært i fast forhold og ikke flørtet med meg. Nå lurer jeg på om en som flørter med meg er homse. Er ikke sikker på at han har kommet ut av skapet enda. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Jeg er da blitt flørtet med av homser. Noen som tydelig var homser - jeg visste altså at de var det, de oppførte seg også ganske "homsete" og noen, særlig en, som jeg aldri ville ha gjettet var homse om jeg ikke hadde visst det. Mens enkelte homser ikke liker tanken på å flørte med eller kysse damer, er det andre igjen som syns det er fint og gøy. I følge mine informanter, kan man godt like å flørte med osv kvinner, men man forelsker seg bare i menn. Da snakker vi skikkelig forelskelse her, ikke bare litt betatthet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.