gnochi Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 at jeg kan ikke å bake brød! Til og med ikke 1-2-3 brød! Utrolig..... 0 Siter
cathlin Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 1-2-3-4- brødene er helt håpløse å få til. 0 Siter
gnochi Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Skrevet 26. mars 2007 1-2-3-4- brødene er helt håpløse å få til. Er de? Tror uansett ikke det er håp for meg, jeg har ikke evnen til å bake brød etter vanlig oppskrift engang... *humre* 0 Siter
cathlin Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Er de? Tror uansett ikke det er håp for meg, jeg har ikke evnen til å bake brød etter vanlig oppskrift engang... *humre* Hehe. Jeg bakte 1-2-3 rundstykker som ble små og steinharde. Finbakst er mye enklere å få til. 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Enten så har væsken vært feil temperert for gjæren, ellers kan det ha vært trekk ved heving, eller for lite hevetid. Ikke gi opp du! Alle opplever sånt iblandt, jeg gjør sånt hele tiden, særlig når jeg stresser. Bare husk på at deigen må heve til dobbel størrelse, og ikke heng deg opp i hevetider. De kan variere. 0 Siter
guffelure Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Hehe. Jeg bakte 1-2-3 rundstykker som ble små og steinharde. Finbakst er mye enklere å få til. Flate og knallharde sier du ?? Hmmm, tror du har "blingsa" litt .. det var hvetemel du skulle bruke, ikke SEMENT ;-)) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Hvis det var grove brød så trenger de masse elting og knaing. Jeg klarte ikke å lage annet enn murstein før jeg fikk meg kjøkkenmaskin. Nå elter den deigen godt i minst 5 minutter og jeg får deilige og luftige grovbrød! 0 Siter
cathlin Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Flate og knallharde sier du ?? Hmmm, tror du har "blingsa" litt .. det var hvetemel du skulle bruke, ikke SEMENT ;-)) Steinharde rundstykker er mitt hemmelige våpen, og da må jeg nesten bruke sement, vet du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.