Gjest NasaLz Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Hvilke priser er vanlig for en dag på Åpen Gård med skoleklasser? Finnes det noen oversikt/standard priser? Hva med grupperabatter osv? Skal forhandle og vil ikke bli lurt ;-) Erfaringer? 0 Siter
Gjest 50-75 Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 50-75 kroner per barn vil jeg mene er greit. Spørs vel hva forskjellige andre arrangement som er der, mange har alt fra gratis riding til cafe 0 Siter
Nathalie Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Da jeg jobbet på en åpen gård for noen år siden, tok vi 50 kroner pr. barn. I den prisen var det et opplegg på omtrent 2-3 timer, men elevene kunne gjerne være lenger. Det var omvisning, hopping i høyet, ridning eller hest/vogn samt et sted å spise. Jeg synes ikke du skal prute på den prisen, det er jo billigere enn en kinobillett, og tro meg; vi sleit med å få økonomien til å gå rundt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.