Gjest rota Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Jeg synes fargene endres her, stemmer det eller er jeg for trøtt? 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har ikke merket noe nå, men har lagt merke til at de endrer og jobber på denne tida i det siste. De fikk til rødt merke for fagsvar da jeg merket dem 0 Siter
Gjest rota Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har ikke merket noe nå, men har lagt merke til at de endrer og jobber på denne tida i det siste. De fikk til rødt merke for fagsvar da jeg merket dem Ja, det røde merket forsvant for en liten stund sammen med prikkene, men så kom det tilbake. Men jeg synes det har blitt en tanke eller to mindre kontrast på leste og uleste fra jeg logget meg på for kort tid siden til nå. Det er kanskje på tide og legge seg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Ja, det røde merket forsvant for en liten stund sammen med prikkene, men så kom det tilbake. Men jeg synes det har blitt en tanke eller to mindre kontrast på leste og uleste fra jeg logget meg på for kort tid siden til nå. Det er kanskje på tide og legge seg. Hm, tror du skal legge deg ja Jeg ser ingen fargeendring på mine svar.... Drøm søtt 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Hm, tror du skal legge deg ja Jeg ser ingen fargeendring på mine svar.... Drøm søtt Men det gjør jeg. Ser nesten ikkr forskjell nå ( 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Men det gjør jeg. Ser nesten ikkr forskjell nå ( njaa, kan gå med på at fargene kaanskje er nesten like da?*møtes på halvveien* 0 Siter
Gjest rota Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Men det gjør jeg. Ser nesten ikkr forskjell nå ( Takker og bukker, da er jeg ikke så bortreist i hue som jeg trodde en stund. 0 Siter
Piraye Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Ja, det røde merket forsvant for en liten stund sammen med prikkene, men så kom det tilbake. Men jeg synes det har blitt en tanke eller to mindre kontrast på leste og uleste fra jeg logget meg på for kort tid siden til nå. Det er kanskje på tide og legge seg. Mener også at fargedifferansen mellom lest og ulest er blitt mindre. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Her er det forandringer ja, fra ille til enda verre. Nå er det nesten ikke farveforandring på leste og uleste innlegg. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Det er muligens litt lysere og verre nå... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Nå er de i hvertfall forandret. Nå er det mulig å se forskjell på lest og ulest. 0 Siter
morsan Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Nå er de i hvertfall forandret. Nå er det mulig å se forskjell på lest og ulest. Ja, denne endringen har skjedd nå i ettermiddag, så her skjer det ting hele tida! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 njaa, kan gå med på at fargene kaanskje er nesten like da?*møtes på halvveien* Det er mye bedre i dag, 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Det er mye bedre i dag, Hei, ja nå er det fint skille på fargene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.