Gjest food-lover Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Noen her som vet hva essensen i dette studiet går ut på? Er interessert i mat, helse, spise sunt, økologisk, osv osv....men kanskje matteknologi-studiet er mer rettet mot kjemi ++ og lurer på om det kan bli feil for meg å velge dette.....Vanskelig... Noen her som vet mer om studiet, kanskje har tatt det selv, eller vet om noen som har? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Jeg er temmelig sikker på at matteknologi går på kjemi og sånne ting ja, ikke på sunt kosthold. ) 0 Siter
Gjest food-lover Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Jeg er temmelig sikker på at matteknologi går på kjemi og sånne ting ja, ikke på sunt kosthold. ) Damn! jaja...hehe.. 0 Siter
Gjest novum Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Matteknologi-studiet ved høyskolen i Trondheim er ihvertfall en teknisk/realfaglig utdanning som også innehar fag som ernæring. Etter endt utdanning kan du f.eks få jobb i næringsmiddelindustrien, Mattilsynet etc 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Lurte et øyeblikk på veldig hvilken retning innen matematikken matteknologi, samt hva knologi var for noe. Hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.