Gjest Utrolig oppgitt... Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Husker ikke hvordan det var når forrige maskin ble kjøpt men det lukter nesten brent av tøyet når jeg vasket nå. Før den siste maskinen gikk i stykker luktet det deilig og friskt/rent av tøyet. Har fått høre jeg er ekstremt opptatt av lukter men dette går ikke an å ta feil av. Innkjøringsperiode eller hva? Har vasket fire-fem ganger nå. 0 Siter
Gjest Gili71 Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Har aldri opplevd det. Har hatt 2 nye maskiner. Siemens og Elto. Ingen har hatt noe ulukt som jeg kan huske. og tro meg. jeg er også veldig var på lukter 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Jeg er også veldig opptatt av lukter, så jeg skjønner hva du mener - men jeg har aldri opplevd at det har luktet sånn av tøy, selv ikke med splitternye maskiner. 0 Siter
Gjest ville jeg ha prøvet Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Kjør maskinen på 95 grader et par ganger, f.eks med litt håndklær el.l. (maskiner bør visst ikke gå uten klær i). Vil tro det kan komme seg da. 0 Siter
javelda1365380927 Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Vet du hva, dette har jeg også opplevd! Vaskemaskinen vår luktet også pyton etter hver vask da den var ny. Men det gikk over! Og takk og lov for det! Gikk til innkjøp av tøymykner med lukt, noe jeg ikke vanligvis gjør, nettopp fordi jeg er så var for lukter... Det var til hjelp for en periode og anbefales! Tok en måned eller to, så var problemet over. 0 Siter
Gjest Utrolig oppgitt... Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Vet du hva, dette har jeg også opplevd! Vaskemaskinen vår luktet også pyton etter hver vask da den var ny. Men det gikk over! Og takk og lov for det! Gikk til innkjøp av tøymykner med lukt, noe jeg ikke vanligvis gjør, nettopp fordi jeg er så var for lukter... Det var til hjelp for en periode og anbefales! Tok en måned eller to, så var problemet over. Takk, for håpe du har rett 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.