Incubo Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Altså..er ikke noe flink å forklare..men det er altså sånne rør du kan legge ledninger i...for å få litt orden så de slipper å flyte rundt! På kontoret mitt er det ledninger overalt. OG om dere forstår hva jeg mener..hvor kan jeg kjøpe? Har norengros noe? 0 Siter
Musli Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Jeg bruker sånne fra Ikea!Men har hørt at clas ohlson sine er mye bedre!! 0 Siter
Gjest ikea-kunden Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Jeg kjøpte mine på IKEA .... du kunne fått mine , de blir ikke brukt .... har masse ledninger bak tv`n, her ved dataen osv, pakket de fint inn i denne "kabelen", så skulle vi ha en av ledningene .... fikk ikke tatt ut kun den ene, så hele røysa måtte ut, og gubben bannet denne "kabelen" opp og ned . Dette skjedde både ved tv`n og ved dataen, så nå ligger "kabelene" nede på roterommet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.