Gjest Mismodige Mie Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Neida, ikke sånne mus. Men jeg lurer på om noen her har vært plaget med nakke-og armsmerter av musebruk - og BLITT BRA??? 0 Siter
double Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Tja, jeg ble bra, men det var etter en operasjon. Jeg gikk i flere år med smerter i høyre skulder, hadde tilbakevendene betennelser og fikk forkalkning. Forkalkningen satt på undersiden av kuleleddet og i slimposen (i skulderen). Tre måneder fysioterapi hjalp ikke (dette var et krav før operasjonen). Operasjonen var vellykket. De meislet bort forkalkningen i leddet og fjernet slimposen. Hadde lang tid fysioterapi i etterkant for å trene opp muskulaturen og strekke ut musklene. Frisk som en fisk i dag (i skulderen ihvetfall). 0 Siter
Jorunn Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Første gang jeg fikk betennelse i skulderen og knuter i nakken, fikk jeg behandling hos fysioterapaut og treningsprogram. Det tok ca 5 måneder å bli helt bra. Denne gangen kjente jeg igjen symptomene mye tidligere og går nå til kiropraktor hver 14 dag og har i tillegg fått satt opp et treningsprogram som jeg bruker hjemme 2-3 ganger i uken. Smertene er vesentlig redusert og betennelsessymptomene i skuldrene er helt borte. Er i tillegg mye mer bevist på arbeidsstillingen og varierer en del med å sitte og stå oppresit å jobbe. 0 Siter
illuminatum Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Ja, hadde musesyke for ca ni år siden, men det er borte nå. Regelmessig trening var resepten for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.